Sunday 04 April 2010
Op 6 maart heb ik een fotoalbum besteld bij Pixum. Inmiddels is het 4 april en tot op heden heb ik het boek niet ontvangen.
- Op maandag 9 maart (best snel, ik was aangenaam verrast), de bevestigingsemail van Pixum ontvangen, dat mijn bestelling is verzonden.
- Op 17 maart helaas nog niks ontvangen, dus maar een e-mail verzonden naar de klantenservice van Pixum.
- Op 18 maart (heel snel) antwoord ontvangen: of ik nog even wilde afwachten tot 23 maart. Indien dan nog geen bestelling ontvangen, dan zou er een passende oplossing worden gezocht.
- Op 23 maart helaas nog niks ontvangen, dus nogmaals een mail verzonden.
- Op 25 maart mail ontvangen, Pixum zal het met de post bespreken en de gehele order opnieuw plaatsen.
- 29 maart (nog geen pakketje ontvangen) na een klaag mail, aanbod gekregen voor een tegoedbon van € 5 die ik echter vanwege 'technische redenen' niet kon gebruiken bij bestelling van een fotoboek.
- Op 31 maart mail ontvangen, dat de bestelling 29 maart is verzonden en dat ik bij wijze van uitzondering toch een tegoedbon kon krijgen voor bestelling bij een fotoboek.
- Inmiddels is het 4 april....ik wacht tot dinsdag, dan vraag ik toch echt mijn geld terug. Noem het pech, ik noem het een *#@&$&- bedrijf.
Ik heb er trouwens bij vermeld, dat ik dit boek had besteld als jubileum cadeau voor mijn partner. Ik had het uiterlijk 20 maart nodig. BEDANKT PIXUM. Mijn partner vond het een erg leuk cadeau.!!