Fotovergelijk, vind de beste prijzen!

Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Share

Overzicht Fotoservice Kruidvat Fotoservice Details

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Kruidvat Fotoservice Kruidvat Fotoservice
http://www.kruidvat.nl/

Setupkosten: € 0.00
Levertijd: 3 werkdagen
Afdrukcentrale: CeWe Color
Twitter: kruidvatfoto1
Afhaalkosten: € 1.25
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Kruidvat Fotoservice foto's afdrukken op Windows OS system

Betalingsmethodes bij Kruidvat Fotoservice:
betalen met IDeal bij Kruidvat Fotoservice betalen met Mastercard bij Kruidvat Fotoservice betalen met Cash (in winkel) bij Kruidvat Fotoservice betalen met Pin (in winkel) bij Kruidvat Fotoservice

 

Opmerking:
Per kruidvat (fotoservice) vestiging kan de afdruk centrale eventueel verschillen. Controleer dit bij uw eigen Kruidvat

 

Wie is Kruidvat Fotoservice:
Kruidvat Fotoservice is een traditionele fotoservice voor het afdrukken van digitale foto's. Het Kruidvat is makkelijk te vinden in ieder dorp/stad om je foto's af te halen.

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 7.99
  • + € 2.50
  •  
  • € 14.99
  • + € 3.00
  •  
  • € 14.99
  • + € 3.60
  •  
  • € 17.99
  • + € 5.00
  •  
  • € 59.99
  • + € 8.00
  •  
  • € 29.99
  • + € 5.00
  •  
  • € 34.99
  • + € 6.00
  •  
  • € 84.99
  • + € 9.92
  •  

 

 

 

  • Gebruikers ervaringen Kruidvat Fotoservice
  • Laat jouw ervaring achter!
  • Woensdag 23 Juli 2014
    Ik heb een fotoboek besteld op 28/06/2014. Zoals er op de site stond, kreeg ik 3 dagen (01/07/2014) later een e-mail dat mijn fotoboek verstuurd was. Ik weet uit ervaring dat dit meestal nog 2 extra dagen duurt dus heb ik gewacht tot 07/07, na het weekend.

    Ik ging naar de winkel in Zottegem. Toen ik keek naar de aanwezige fotoboeken, zat er mijn fotoboek, jammer genoeg, nog niet tussen. Geen grote ramp, dat is nogal gebeurd. Ik besloot de dag erna terug te komen, zonder iets te zeggen tegen de verkoopster.

    De dag erna ging ik opnieuw naar het Kruidvat en nog steeds lag er geen fotoboek in de daarvoor voorziene plaatsen. Ik vroeg dus aan een medewerker in de winkel van Zottegem of zij eens konden kijken, misschien had ik er erover gekeken? Ook zij vonden niets, ik vroeg hen dan om misschien even contact op te nemen met de daarvoor bevoegde persoon (anderhalve week nadat ik de mail had gekregen). Ze had veel werk en ze zei dat ze ging bellen van zodra het rustig was. Ik heb haar alle gegevens gegeven: de klantennummer, de bestelnummer, mijn naam en de vraag om eens te polsen naar die fotoboek, of wat er aan de hand was.

    Toen ik de dag daarna terug ging, zei de verkoopster/verantwoordelijke dat ze gebeld had en dat ik een korting zou krijgen voor het veroorzaakte ongemak. Ik zei dat het goed was, maar of ze toch nog eens wou bellen. Ze ging mij contacteren van zodra het in orde was (ondertussen was de tweede week ook al voorbij gegaan).

    Er ging opnieuw een week voorbij (derde week, vandaag 23/07/2014) en ik had nog niets gehoord van de winkel van Zottegem. Ik heb dan, voordat ik naar de winkel ging, gebeld naar Kruidvat Zottegem. Ik was aan de telefoon en ik vroeg: "is mijn fotoboek al binnen? Het klanten-/bestelnummer is 700212-416915!" De verkoopster zei aan de telefoon: "Als u een mail gekregen heeft, dan is het fotoboek binnen." Ik vertelde haar net hetzelfde van hierboven en ze ging eerst zelf eens op zoek naar deze fotoboek. Ze vertelde mij dan ook, opnieuw, dat deze fotoboek nog steeds niet beschikbaar was en ik vroeg of ze nu meteen eens wou bellen naar de verantwoordelijke om te vragen hoe het nu eigenlijk was met de status van de fotoboek. Ze zei:" Neen, dat kan ik niet doen, dat is teveel werk! Denk je dat ik niets anders te doen heb?" en ze gooide de telefoon dicht.

    Ik vond haar reactie heel ongepast, ook omdat ik zelf nu al 3 weken wacht op deze fotoboek en ze het recht niet heeft om zo te reageren tegen een klant die gewoon een vraag stelt over de status van haar bestelling (ondertussen kon je aan de werknemers in Zottegem hun gezichten al aflezen: "hij is hier weer ze, voor zijn fotoboek.") Tja, als ik het besteld heb en ervoor betaald heb... Wat moet ik dan doen...

    Ik belde vandaag dus ook naar de persoon die verantwoordelijk is in Nederland voor het ontwikkelen (en opsturen, weet ik niet zeker) van de fotoboeken. Ik moet zeggen, dat ik hier ook niet echt beleefd ben behandeld. Hij vertelde mij eerst, dat hij geen gegevens meer had van de fotoboeken omdat er al (heel toevallig) nipt 3 weken gepasseerd waren. Ik vroeg me of hij de mensen in Zottegem zelf eens kon contacteren om te vragen wat de gegevens van deze fotoboek waren. Hij vertelde mij dat hij dat niet kon doen omdat hij geen contactgegevens had van deze winkel. Sorry hoor, maar hier had ik er echt genoeg van en ik wees hem op het feit dat je dit makkelijk kan opzoeken op het internet, niet geheel beleefd meer (maar hij was dat al lang niet meer). Hij zei mij steeds bestel die boek opnieuw, ik vertelde hem dat alles al betaald was en dat ik niet meer opnieuw kon bestellen, want dat mijn harde schijf gecrasht was... Hij bleef doorzetten en ik kreeg er geen woord meer tussen. Hij zei steeds:: "Ik verzoek u om opnieuw te bestellen. Precies een antwoordapparaat...

    Dus vandaag zit ik nog altijd zonder fotoboek, zonder beloofde korting (niet te vergeten) en zonder geld, want het is online betaald (ongeveer euro 26,00). Dus nu moet ik het opnieuw opsturen en opnieuw betalen? Topservice, zowel in Zottegem als de contactpersonen bij Kruidvat Nederland. Ik hoop dat deze reactie gehoor krijgt en ik hoop dat hier nog iets aan gedaan wordt. Volgende keer betaal ik pas aan de kassa, als er een volgende keer komt...


    Met vriendelijke groeten
    Een teleurgestelde en ontevreden klant!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Donderdag 26 September 2013
    Heel tevreden en een hele mooie uitvoering , heel goed verzorgd.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Dinsdag 18 Oktober 2011
    ik heb hele goede ervaringen op foto gebied bij het Kruidvat,wat ik dan nu wel zo jammer vind ,waarom veranderen jullie nu de werk wijze voor de foto boeken heel erg jammer echt een min punt
    Foto:
     
    Service:
     
  • Zondag 07 Augustus 2011
    Ondanks superkwaliteit foto's en beeldscherm van mijn pc toch een erg matig eindresultaat... Fotoboek vol met korrelige foto's! Jammer en zonde van je geld. Daarnaast duurde het vrij lang voordat ik mijn foto's in de winkel op kon halen, volgende keer gewoon weer naar de Hema!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Woensdag 13 April 2011
    Al vele fotoalbums besteld bij Kruidvat, na eerst deze altijd bij Blokker te hebben gemaakt(vond ik iets minder van kleur). De software werkt goed en je kan er veel mee. Zelfs de achtergrond een andere kleur/profiel meegeven of op de zijkant wel/niet tekst plaatsen.De software werkt naar behoren. De levertijd ligt rond de 7/8 dagen. Een nadeel is dat de Kruidvat bij ons altijd erg druk is en diengevolgen er 'even' gewacht moet worden. Tevens gezien dat er een lay-flat binding bestaat (Top fotoalbum), waarbij een vlakke pagina, zonder bolling bij de binding, mogelijk is. Daar ga ik de volgende keer toch eens kennis mee maken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Zaterdag 16 Oktober 2010
    Het album (large album) is van goede kwaliteit. Software werkt goed, althans fijne mogelijkheden. Inderdaad het enige nadeel is dat je regelmatig je foto's moet opslaan anders geeft hij soms storing. Ik heb geen problemen gehad bij het bestellen dat er foto's miste o.i.d. Ben tevreden
    Foto:
     
    Service:
     
  • Vrijdag 13 Augustus 2010
    Deze week heb ik mijn vakantiefoto's bij Kruidvat in een album laten zetten. Tot nu toe heb ik ongeveer 10 albums laten maken, en omdat het resultaat altijd okť was, heb ik niet verder als Kruidvat gezocht. Maar, ben nu mijn album voor Kroati? bij een andere aanbieder aan het maken.
    Waarom? Ik betaal 113 euro voor een album van 30x30 op fotopapier. Het album heeft 76 pagina's. Ook met een album van 122 pagina's op normaal fotopapier kom ik altijd rond die prijs. En op zich heb ik daar geen moeite mee, ware het niet dat ik niet helemaal tevreden ben. Het is me nu al een keer of tien gebeurd dat de software crasht tijdens gebruik. Als ik dan niet heel recent mijn foto's heb opgeslagen, dan 'missen' er foto's in mijn album en kan ik weer opnieuw beginnen. Ik gebruik Vista, misschien ligt het daar aan? Bij mijn laatste album kreeg ik een fotoloze kaft, terwijl ik deze wel had geŁploaded. Ik nam contact hierover op met de klantenservice. Of ik het album wilde terugsturen. Nu ging het alleen om een fotosticker op een linnen kaft, en het ging me wat ver om het hele boek terug te sturen voor een fotosticker. Dat gaf ik aan in de correspondentie. Nee, het boek moest echt retour. Frustrerend. Bij het album dat ik deze week bestelde, zag ik bij het doorsturen van de foto's dat er zwarte vlakken tussen zaten. Dus neem ik contact op met het Kruidvat. Of dat niet gaat zorgen voor lege pagina's. Ik krijg vanmorgen antwoord: dit is niet na te kijken op voorhand, dus ik mag het eindresultaat afwachten. Dus ondanks bevredigende resultaten, bevalt de service van Kruidvat me niet zo goed. Probeer nu een album bij Top-Fotoalbum. Eens kijken wat dat wordt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding


Top aanbieding

Maak je mooiste fotoalbum bij Albelli

Albelli is al jaren de expert op het gebied van fotoalbums! Kijk snel welke schitterende albums ze hebben. Je hebt namelijk al een fotoalbum vanaf € 6.95.

Profiteer van deze aanbiedingProfiteren! Ga naar de websiteWebsite!