Sunday 03 April 2011
Nadat ik herhaaldelijk de foto's van mijn fotoboek opnieuw had moeten inladen in het zeer gebruiksonvriendelijke Snapfish foto boek programma, was ik eindelijk bijna klaar om het fotoboek te verzenden. Ik verstuurde het, betaalde, en bewaarde het bestand, en opende het daarna nogmaals om te controleren of toch echt alle foto's erin zaten. Wat bleek, weer de helft van de foto's weg, en ik had dus geen idee of het boek goed gegaan was.
Dus meteen mail naar Snapfish gestuurd met het verzoek het album te annuleren, weer twee uur bezig geweest, continue backups makende op een aparte schijf, en met pijn en moeite had ik uiteindelijk een definitief boek. Weer besteld, Snapfish geïnformeerd dat dit goed was gegaan, maar wat blijkt, tot nu toe vinden ze dat ik maar gewoon beide boeken moet betalen. Fotoboek software die niet in staat is foto's goed op te slaan, hoe verzin je het. Ik raad dan ook iedereen af Snapfish fotoboek / fotoalbum software te gebruiken, ook gezien de zeer onzorgvuldige aftersales service.