Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoalbums van Hema

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Hema Hema
http://www.hema.nl

Setupkosten: € 1.50
Levertijd: 2-7 werkdagen
Afdrukcentrale: onbekend
Twitter: hema
Afhaalkosten: € 1.95
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Hema foto's afdrukken op Windows OS system Bij Hema foto's afdrukken op Mac OS system Bij Hema foto's afdrukken op Linux OS system Bij Hema foto's afdrukken op App OS system

Betalingsmethodes bij Hema:
betalen met IDeal bij Hema betalen met Mastercard bij Hema

 

Wie is Hema:
Het vertrouwde beeld van de offline fotoservice, heeft Hema online neergezet. Net als in de winkel, merk je dat je bij Hema niet teveel betaald.

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 11.50
  • + € 1.20
  •  
  • € 6.50
  • + € 0.60
  •  
  • € 10.00
  • + € 0.60
  •  
  • € 13.50
  • + € 0.80
  •  
  • € 20.00
  • + € 1.00
  •  
  • € 18.50
  • + € 1.20
  •  
  • € 20.00
  • + € 1.00
  •  
  • € 33.00
  • + € 1.80
  •  
  • € 40.00
  • + € 1.80
  •  
  •   Foto's afdrukken bij Hema
  • De aanbieder Hema kan ook losse foto's afdrukken. Hiervoor is er voor Hema een aparte pagina voor foto afdrukken bij Hema beschikbaar.
  •   Foto afdrukken op hout bij Hema
  • Hema kan ook foto's op hout afdrukken. Voor Hema is hier een aparte hout pagina voor. De mooiste opties van Hema.
  •   Canvas doek afdrukken bij Hema
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Hema. Voor Hema kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Hema biedt.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Hema
  • Hema kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Hema is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Hema op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Hema
  • Druk een foto af op plexiglas bij Hema. Kijk op de pagina van Hema over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Hema.

 

  • Gebruikers ervaringen Hema
  • Laat jouw ervaring achter!
  • zondag 18 september 2016
    Na eerst alle gedonder over mijn oude fotoboeken (stuk of 50!)die opeens niet meer te bestellen bleken, nu uuuuuren bezig geweest met het nieuwe programma. Natuurlijk dacht ik dat het aan mij lag, ik onnozele gans, ik snapte er niets meer van terwijl ik zo goed met het oude programma kon werken. Nu lees ik al deze reacties en ik blijk dus niet de enige te zijn. Ik geef het op en zoek een ander! Of Hema DOE ER WAT AAN!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 18 september 2016
    Voor mij is de lol er ook af eerste functie foto spiegelen niet meer in het pakket. Direct verwijderd en door met Albelli Jammer voor Hema heb vanaf het begin fotoboeken bij de Hema gemaakt. Nu dus niet meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 15 september 2016
    Ik stop ermee. Wat is er gebeurd? Prachtige albums maakte ik bij de HEMA. Waarom zijn zoveel handige functies verdwenen bv. Foto verplaatsen met toetsen het verslepen van de foto's gaat nu met grotere stappen. Helaas na een mooie serie in de kast zal het volgende album er anders uitzien. Dag HEMA.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 10 september 2016
    Na uren werk in het maken van een album van het eerste jaar van mijn zoontje kan ik het album nu niet bestellen (???). Wie kan mij zeggen wat er mis gaat? Heb hem met een Mac gemaakt. Als hij niet besteld kan worden, val ik denk ik flauw van ellende. Help!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 september 2016
    Ik heb afgelopen zomer een waardebon ter waarde van euro 150,- aangeschaft. Helaas kan ik deze waardebon niet gebruiken omdat de bijbehorende Hema fotosoftware niet werkt.

    Ondanks de meest geavanceerde computer, die ik in mijn bezit heb, lukt het mij niet om de software aan de praat te krijgen. Ik heb dus feitelijk een ondeugdelijk product van de Hema gekocht en heb hen vriendelijk verzocht het door mij betaalde bedrag, waar ik dus recht op heb, op mijn rekeningnummer terug te storten zodat ik mijn bruiloftsfotoboek alsnog op een andere wijze kan samenstellen.

    Ondanks herhaalde verzoeken reageert de Hema totaal niet meer op mijn berichten en laten daarmee een trouwe Hema klant in de kou staan. Het komt op mij over als minachting naar de klant. Hopelijk dat de Hema inziet dat deze handelswijze niet correct is en dat ze bereid zijn op dit probleem snel op te lossen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 2 september 2016
    Het is een onaangenaam programma. Veel minder opties en gebruikersonvriendelijk.
    Ik heb veel boeken met de oude HEMAsoftware gemaakt, heb het echt geprobeerd met de nieuwe, maar stop er nu definitief mee.

    Niet slim HEMA. Ik ben niet de enige lees ik op internet/consumentenbond.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 1 september 2016
    Verschrikkelijk!!!! Ik ben nogal creatief van aard en was vol enthousiasme begonnen. Maar wat een drama! Hij liep vast, allemaal fouten en het laden duurt eeuwen!!! Na een heleboel frustratie en 10 pijnlijke blz's verder gestopt en over op albelli. Zonde van de genomen moeite, maar wat een BUTT-programma!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 31 augustus 2016
    Drama die nieuwe software.Al 11 jaar lang maak ik jaarlijks 2 fotoboeken: prima kwaliteit, prima mogelijkheden. Nu vind ik het heel lastig om het boek te vullen en daarnaast is de kwaliteit veel slechter. Ik heb 18 linnen fotoboeken liggen met op de linnenkaft de naam van mijn dochter(s) met hun leeftijd. Dat blijkt nu opeens niet meer te kunnen. Echt waardeloos! Ik bestel in het vervolg mijn fotoboeken niet meer bij de Hema.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 29 augustus 2016
    Vreselijk! Hema, wat hebben jullie gedaan? Ik maak al vele jaren albums met jullie software, heb een kast vol fotoboeken, maar met de nieuwe software valt niet te werken! Geklooi met teksten en indelingen. Nauwelijks meer eigen inbreng: geen eigen achtergronden mogelijk, lelijke standaard kaders, niet meer spelen met transparantie, eigen indelingen kun je niet opslaan, opnieuw indelen niet meer mogelijk, zelf uitlijnen van foto's lukt niet, enz. Ik was altijd heel enthousiast en vond het echt een uitdaging om mooie boeken te maken, maar nu ga ik op zoek naar een andere aanbieder. Wat een afgang.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 29 augustus 2016
    Ook ik heb zitten worstelen met de nieuwe software. Afgezien van alle uitgeklede mogelijkheden is er bij mij nog een probleem: elke keer als ik opgeslagen heb (wat duurt dat lang!) zijn alle tekstkaders te klein geworden. De eerste keer heb ik ze braaf allemaal vergroot en ja hoor: na de volgende keer opslaan was weer alles oranje geworden. Om moedeloos van te worden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 29 augustus 2016
    Ik heb na een week stoeien eindelijk mijn fotoalbum 30x30 klaar. Dat valt vies tegen met de nieuwe software: slimme uitlijn-functies zijn weg, transparantie van een foto instellen kan alleen nog heel omslachtig, het plaatsten met coordinatoren lijkt handig, maar is het niet, want je kunt alleen vanaf links boven tellen, ook voor de rechter pagina, van een gedraaide foto kan je helemaal niet meer met coordinaten werken, want hij draait horizontaal en verticaal niet mee. Zo kan ik nog even doorgaan: kaders aanbrengen met een eigen lijndikte gaat niet, bij elk tekstvak zegt hij dat het te klein is voor de ingevoerde tekst ook al dat overduidelijk niet zo is.
    En als klap op de vuurpijl: nu ik klaar ben kan bij het uploaden het programma foto's van boven de 20 MB niet aan. Uit mijn dure DSLR camera komen bestanden van 24 MB. Die ga ik niet eerst verkleinen en daarmee kwaliteit inleveren!! En dat staat ook helemaal nergens vermeld in de handleiding of op de site.
    Gebeld met HEMA: ze geven dat ook toe!
    Kortom: 30 uur werk door de WC spoelen, dat is wat er overblijft.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 26 augustus 2016
    Na een avond zoeken, puzzelen en googelen staak ik mijn poging om een fotoboek met de nieuwe software van de hema te maken. Ben erg teleurgesteld over deze uitgeklede versie!! Ik mis diverse functies: automatisch kiezen van achtergrondkleur, horizoncorrectie, eigen indeling opslaan etc.
    Margo, bedankt voor de tip met Albelli. Na een stuk of 15 albums met de oude software gemaakt te hebben stap ik over naar een andere aanbieder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 21 augustus 2016
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 15 augustus 2016
    Belaberde nieuwe software. Ik maakte jaarlijks minimaal twee albums met de Hema fotoalbumsoftware en kon goed overweg met alle mogelijkheden en functionaliteiten. Helaas is deze software, beperkter/minder precies en lijkt het minder intuitief. Frustrerend. Ik stap over naar een concurrent.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 11 augustus 2016
    Ooh mensen bestel aub nix bij de hema fotoservice...ik had een fotoboek laten maken van ons pasgeboren zoontje...wat een drama...ze hadden de fotos op sommige sommige paginas zo ingedeeld dat de ogen, gezicht enz niet waren te zien... en na klagen en terug sturen van het boek kreeg ik geen nieuwe.... Dus bestel hier nooit meer iets.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 10 augustus 2016
    Ben na de vakantie moedig begonnen met de nieuwe software voor een album. De moed zonk me al gauw in de schoenen. Na lezing van andere ervaringen is die nog dieper gezonken!!! Was tevreden gebruiker en maakte al jaren met plezier vele kleine albums. Ik weet dat iets nieuws altijd wennen is maar als ik ook nog lees dat MAC-gebruikers nog meer problemen te wachten staan, dan gooi ik de handdoek in de ring, HEMA. Jammer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 9 augustus 2016
    Van een enthousiast en creatief Hema fotoboek maker ben ik nu super teleurgesteld! Bijna niets kan meer.. Zelfs niet na de update. Echt spelen met lay-out lukt niet meer. Maar echt verschrikkelijk is het dat ik (Mac gebruiker) nu uiteindelijk klaar ben maar dat de boeken (jawel 2!!) niet verzonden worden! Hoe nu verder HEMA??? Is dit op te lossen of moet ik opnieuw beginnen bij een andere aanbieder? De beloofde code voor de foutmelding krijg ik overigens ook niet.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 29 juli 2016
    Net de nieuwe fotosoftware van de Hema gedownload en deze stelt inderdaad erg teleur. Na even zoeken op internet heb ik de software van Albelli gedownload en wat blijkt, deze is vrijwel hetzelfde als de oude Hema software. Een aanrader dus!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 28 juli 2016
    Diep teleurgesteld. Heb al jaren "jaarboeken" gemaakt, staan keurig op een rij, maar voel me nu genoodzaakt naar andere aanbieder te gaan. Mis allerlei mogelijkheden, werkt niet fijn, allerlei pictogrammen over foto's, kortom: wat een achteruitgang Hema!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 17 juli 2016
    helemaal eens met voorgaande reacties: wat een dramatische achteruitgang deze nieuwe software. Voorheen altijd enthousiast geweest over hema-software. Veel mogelijkheden en ik kon ermee lezen en schrijven, maar dit...Waardeloos! Heb ik eindelijk het album klaar, lukt het uploaden niet. Ik ga naar een andere aanbieder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 16 juli 2016
    Ik baal enorm. Ik was juist enorme fan van de Hema album software door de uitgebreide mogelijkheden (transparanter maken van foto's en achtegrondkleur of kader via pipet uit de foto zelf kiezen). Al die mogelijkheden zijn nu foetsie. Heb Hema gemaild hoe ik dit nu moet doen, maar ze nemen niet eens de moeite om een antwoord te sturen.

    Nu moet ik ineens wat anders gaan zoeken, maar dan heb ik weer ander soort albums, wat ik niet mooi vind in mijn boekenkast en niet bij de rest van de serie past dus.

    Heeft iemand al een goed alternatief gevonden qua leverancier?
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 14 juli 2016
    Na het maken van het fotoboek lukt het niet om te bestellen (MAC). Na veel contact met klantenservice is er na 4 weken nog geen oplossing. Het fotoboek is naar de IT afdeling van Hema gemaild en de leverancier van Hema zou ermee bezig zijn.

    Naast de software is mijn ervaring met de klantenservice erg slecht. Er wordt van alles beloofd, maar niks nagekomen. Er wordt geen verwachte oplos tijd aangegeven (zelfs niet na 4 weken) en er is geen informatievoorziening.

    weet iemand wie de huidige leverancier is? ik wil via die weg mijn fotoboek veilig stellen. De klantenservice van Hema mag hier niks over zeggen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 13 juli 2016
    Cut en paste in een tekstvak werkt niet. Hij doet het gewoon niet. Alle tekst opnieuw intypen is geen optie. Dus het project is al over. Even andere aanbieder gaan zoeken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 10 juli 2016
    Gisteren ben ik als fervent Hema albummaker gestart met de nieuwe software. De nieuwe software heeft duidelijk minder mogelijkheden dan de oude merkte ik tijdens het werken hiermee. Vandaag wilde ik ermee verder gaan. Staan ineens alle teksten met een grotere regelafstand door de foto's heen. Ik heb gekeken of dit gemakkelijk aan te passen is. Helaas niet. Ook al ben ik ervaren PC gebruiker, ik kom er niet zo achter. Dus: na jaren trouw gebruik haak ook ik nu af en ga ik op zoek naar een consistente leverancier die meer met de gebruikers op heeft.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 8 juli 2016
    Hema software opeens zeer teleurstellend! Wat een achteruitgang in mogelijkheden. Jammer, ik was fan Vd Hema! Vandaag ga ik mijn laatste twee albums ophalen en dan uitzoeken waar ik voortaan goed terecht kan voor mijn fotoboeken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 5 juli 2016
    Wat een draak van een nieuwe software van de Hema. Zowel het fotoboek als de foto's werken zeker niet naar behoren. Heb altijd mijn fotoboeken via de Hema besteld. Oude software had veel meer mogelijkheden. Ben overgestapt naar Albelli. Dit is nog eens softwaren zoals het hoort. Foto's bestellen is ook een crime.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 2 juli 2016
    Heb een bon gekocht van 50 euro voor mijn komende fotoboek. Het is schandalig dat Hema het fotoprogramma gewijzigd heeft, ben hierdoor naar een ander overgestapt. Telefonisch contact gehad en er wordt doodleuk gezegd, dan laat u toch een poster maken(dat maak ik zelf wel uit)Ik heb wel gevraagd per mail om `n vergoeding, hier krijg je niet eens antwoord op, met gevolg nooit geen Hema meer Hema.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 1 juli 2016
    wil pagina's bijvoegen, lukt niet, komen er niet bij, wel gaat de prijs van het album naar boven.Durf niet meer extra pagina aan te klikken.
    Dat met die tekstvakken is ook een groot probleem.ook als je veel zinnen erbij wilt zetten (ik vertel altijd een verhaaltje, kun je geen vaste instelling maken van je lettertype en grote en kleur.
    Heel jammer, het Oude programma was 10 keer beter dan het huidige!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 27 juni 2016
    Ik ben op dit moment met een album bezig maar zit me nu eigenlijk al te irriteren aan het feit dat mijn tekst niet in het vak past. Er zit nog genoeg ruimte omheen en nog blijf ik een melding krijgen dat de tekst te groot is voor het vak. Dit kan nooit het geval zijn. en dit had ik met de vorige software nooit. zodra ik het dan bij had gesteld was het goed. Ook met de achtergronden kun je niets meer doen. Ik vind het een beetje jammer en ga nadenken of ik mijn volgende boek hier nog wel gaat maken. Best jammer want ik maak nu al een aantal jaren mijn boeken bij de Hema.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 18 juni 2016
    Altijd supertevreden, nu ronduit slecht met de nieuwe bestelsoftware. 3x contact gehad over de transparantie van achtergronden en niemand kon me helpen. Zelf uitgezocht. Toen telkens de melding dat het tekst te groot was, terwijl het tekstveld megagroot was en de letters klein. Herhaaldelijk dezelfde melding. Daarna album geupload. Ik had nog een waardebon die ik wilde gebruiken maar na het uploaden stond er dat er een bevestigingsmail naar me was verzonden. Gebeld met Caroline van de klantenservice (sorry, maar je zit daar niet op de juiste plek) en zonder mijn verhaal af te kunnen maken schakelde ze me door met het printlaboratorium die niets met Hema te maken heeft en ook niets kon doen. De dame daar stond me wel netjes te woord. Met deze wijze gaat Hema klanten verliezen
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 4 juni 2016
    Met oude software vd Hema veel albums gemaakt en altijd tevreden. Nu eerste album gemaakt met nieuwe software en zal gelijk mijn laatste zijn. De nieuwe software is een zeer gote stap terug in alle opzichten. Jammer, maar ook hier verliest Hema mijn vetrouwen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 31 mei 2016
    Ook ik ben erg teleurgesteld in de nieuwe software van Hema. Een vlakliggend album vraagt om de mogelijkheid om een foto een stuk over de tegenoverliggende bladzijde door te laten lopen. Kan niet. Of je moet er gelijk een volledige achtergrond voor 2 pagina's van maken. Erg jammer, want ik heb een hele stapel Hema fotoboeken. Nu op zoek naar een alternatief...
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 27 mei 2016
    Ik heb een klacht ingediend bij de Hema over de kwaliteit van de afdrukken van de foto's in mijn fotoboek . Hema heeft daarop de boeken opnieuw laten afdrukken en de kwaliteit is nu acceptabel. De klantenservice krijgt dus 4 sterren. Ik zie updates langskomen van de software, maar kan nog niet zeggen of die ondertussen veel verbeterd is.hopelijk is dit het geval.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 24 mei 2016
    Ik heb onderstaande ervaringen gelezen. Ik heb veel mooie boeken gemaakt, maar daar ga ik nu maar niet meer aan beginnen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 22 mei 2016
    Zo enorm teleurgesteld in de nieuwe software. Ik ben een groot fan van de Hema fotoboeken en baal nu echt van deze update. Je kunt niet eens pagina's verschuiven en de leuke achtergronden zijn ook verdwenen. Veel minder mogelijkheden en lastig te gebruiken. Ik baal als een stekker. Na zoveel jaren overstappen naar een andere aanbieder, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Maar ik zal wel moeten, want deze soiftware is zeer gebruikers onvriendelijk. Hema, doe hier iets aan!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 22 mei 2016
    Helaas is de nieuwe software van de Hema niet te doen voor het maken van albums. Ik ben overgestapt na 10 jaar Hema albums.
    Echt een grote misser van de Hema.
    Jammer
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 22 mei 2016
    Jammer!! Ik was fan van jullie boeken. Nu kan ik niet eens meer een foto als achtergrond gebruiken. Het bewerken van boeken werd ik blij. Nu wordt ik er niet vrolijker van.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 14 mei 2016
    ik was altijd heel erg enthousiast over de hema fotoalbums. Helaas is de nieuwe software een drama. je kan niets de achtergronden zijn weg, alle clipart is weg en eigen clipart maken is onmogelijk omdat een png reageert als een jpg.
    Heel erg teleurstellend.

    omdat ik wist dat hema voor haar fotoalbums zaken deed met albelli (zie berichtgeving over het nog printen van oude albums) ben ik daar eens gaan kijken en dit werkt gelukkig wel fatsoenlijk. Hema is mij door deze actie iig kwijt als fotoalbum klant.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 14 mei 2016
    Heel frustrerend en teleurstellend. Weinig mogelijkheden om een mooi fotoboek te maken. Met het oude programma heb ik juist veel prachtige boeken gemaakt. Nu zijn de simpelste dingen niet meer mogelijk; pagina's verplaatsen bijvoorbeeld lukt me niet.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 13 mei 2016
    Ik heb veel fotoboeken gemaakt met de oude Hema software, maar ben heel erg teleurgesteld door de nieuwe software. Er zijn veel minder mogelijkheden, maar het ergste is nog het verschrikkelijk slechte eindresultaat. Onnatuurlijke kleuren en tijdens ons leuke weekend leek het - als je op de foto's in mijn fotoboek af zou gaan- of we geelzucht en vlektyfus hadden. Ik had de boeken gemaakt om cadeau te geven, maar heb hier - gezien de slechte kwaliteit van afgezien. NOOIT MEER een Hema fotoboek.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 6 mei 2016
    Verschrikkelijk, die nieuwe software. Eerst dacht ik dat ik gewoon even moest doorzetten en dat alle negatieve reacties een hoog zeurpietgehalte hadden. maar ik ben het volledig met alle kritiek eens. Veel te weinig mogelijkheden, gedoe met teksten en uploaden. Bah. Na 10 jaar albums maken is de Hema mij kwijt....
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 26 april 2016
    Wat een drama die nieuwe software om je fotoboeken te maken. Wat een achteruitgang! Fotos die met bepaalde kaders ineens worden verdraaid. Veel minder kaders beschikbaar. Onoverzichtelijk met de pagina indelingen met horizontale en vertikale foto's. Ik heb thuis al 10l boeken liggen van de oude software maar ga nu op zoek naar andere aanbieder!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 9 april 2016
    Ik dacht er loopt een leuke actie bij de HEMA, 2e fotoboek gratis.
    Dus ik dagen foto's zitten scannen, ja oude foto's waar ik een leuk boek van wilde maken.
    Maar wat een tegenvaller, geen leuke achtergronden, cliparts meer. Ook geen zelf gemaakte kleuren voor de achtergrond, alles is een stuk minder. Dan helaas na zoveel jaren en boeken toch maar naar de concurrent waar dit allemaal wel mogelijk is.
    Jammer HEMA.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 3 april 2016
    Waardeloos, is de nieuwe software van de Hema. Niet aan beginnen, is mijn advies!
    Allerlei mogelijkheden om een bijzonder en eigen fotoboek te maken zijn verdwenen. Het is worstelen met deze nieuwe software met zeer beperkte mogelijkheden en een minder dan matig resultaat.
    Talloze Hema fotoalbums heb ik gemaakt, maar hier kan en wil ik niet mee doorgaan. Het oog wil ook wat en dat kan de Hema niet meer bieden. Een flop is de nieuwe software!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 2 april 2016
    Wat een drama die nieuwe software! Het laden van de foto's duurt eeuwen en de mogelijkheden zijn beperkt geworden. Zonde, ik was altijd groot fan van de Hema-software. Ik heb mijn foto-album klaar, nu nog uploaden om te kunnen bestellen (al 2 keer mislukt). Dit was voor mij de laatste keer, helaas voor Hema een vaste klant minder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 31 maart 2016
    Wat een teleurstelling die nieuwe software.
    stug en lomp
    niet meer de vele leuke mogelijkheden zoals zelf kleuren van kaders, schaduwen, indelingen entransparantie en andere leuke mogelijkheden zoals bij Albelli.
    Hema heeft aan mij geen klant meer.
    WAARDELOOS.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 28 maart 2016
    Ik ben blij te lezen uit alle ervaringen onderstaand dat ik niet de enige "sukkel" ben. Wat een ramp deze nieuwe software. Steeds loopt het programma vast, het duurt een uur voor het product geladeb is. Ik ga mijn kerstalbum van een lange reis echt ergens anders maken dat is geen doen als je steeds zo lang moet wachten voordat je verder kunt. Nog net kunnen profiteren van een klein album 2 voor de prijs van 1, maar dat was het wat mij betreft. Op twitter reageert Hema niet, misschien wel op deze berichtjes.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 25 maart 2016
    De nieuwe software van de HEMA is een grote teleurstelling. Minder mogelijkheden en meer moeite om de foto's precies daar te plaatsen op de pagina waar ze moeten staan. Ik stap over op Albelli.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 23 maart 2016
    Ook ik vind de nieuwe software een grote teleurstelling. Jammer dat Hema deze beslissing heeft genomen want ook ik mis alle mogelijkheden zoals zelf kleuren van kaders, de uitgebreide keuze van achtergronden, kaders, schaduwen, indelingen en de mogelijkheid om transparantie in te stellen. Helaas Hema; weer een vaste klant minder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 21 maart 2016
    Eindelijk de nieuwe software ook voor Mac beschikbaar, maar met minder mogelijkheden dan voorheen... geen mogelijkheid meer transparantie van foto's in te stellen (en ze zo mooi als achtergrond te kunnen gebruiken), niet meer zelf kleuren voor kaders of achtergrond kiezen mbv pipetje. Heel jammer. Ondanks aantrekkelijke aanbieding van 2e album gratis bij Hema ga ik dan toch maar voor een album bij een concurrent die wel de mogelijkheid biedt je album naar eigen inzicht op te maken. Net als veel reviewers voor mij heb ik vele grote albums van Hema in de kast, maar mij zijn ze nu kwijt. Heel jammer!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 18 maart 2016
    Wat een teleurstelling is de nieuwe software van de Hema zeg!! Ik maak al jaren foto boeken via de Hema en ik was er altijd erg blij mee! Nu wilde ik een nieuw boek opstarten met de nieuwe software, maar dat werkt totaal niet! Het programma loopt steeds vast en ook is er veel minder mogelijk,zoals transparantie instellen, eigen indeling, schaduwen toevoegen etc. Ik ben in twee uur tijd nog niet verder gekomen dan een leeg babyboek! Ik heb de software van Albelli gedownload en dat ziet er gelukkig nagenoeg hetzelfde uit als de oude software van de Hema!! Alle reden om over te stappen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 16 maart 2016
    Fotoalbums van HEMA kwamen al jaren bij Albelli vandaan. Kennelijk heeft men hiermee gebroken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 8 maart 2016
    Beste mensen,
    Kijk even op de website van de consumentenbond!. Daar vind je op het forum een werkende methode, bedacht door Karin de Waal en M. Kemps, om je lokaal opgeslagen HEMA-Fotoalbums om te zetten naar Albelli-formaat (voor Windows). Op die manier kon ik al mijn Hema-fotoalbums redden en ik ben niet de enige! Voor digibeten staat er ook een uitvoerige jip-en-janneke-uitleg bij.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 6 maart 2016
    Wat een drama die nieuwe software. Heb 36 grote albums gemaakt (30*30cm), maar de 37e lukt niet. Het heeft mij zoveel tijd gekost, maar uploaden lukt niet. Had voorheen nooit problemen. Denk erover naar Albelli te gaan.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 2 maart 2016
    2 rampen:
    mijn fotoboek met 40 blz dat ik op woensdag 10 febr. heb afgemaakt om de nieuwe versie voor te zijn is NIET aangekomen. (achteraf weet ik wel dat ik ook geen bevestiging heb gehad maar daar dacht ik pas na de 16de aan en toen was het te laat. 2 dagen werk naar de ...
    Vervolgens ben ik 17 en 18 febr. aan de slag gegaan om de rest van mijn foto's ook maar meteen te verwerken in een boek. 60 blz gemaakt EN TOEN BLEEF HET PROGRAMMA HANGEN EN KRIJG IK DE FOTO'S NIET DOORGESTUURD. Ik heb al gebeld en via Consumentenbond geklaagd maar nog geen reactie. Waar haal ik de moed vandaan om het nog een keer te gaan maken!!! De lol is er even vanaf. Ik ben al minstens 10 jaar een trouwe klant.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 1 maart 2016
    Wat is dit nu? Al jaren trouwe Hema klant. Er staan welgeteld 30 albums in de kast! Waar is de tijdlijn, waar zijn de achtergronden, waar is de mogelijkheid om zelf te bepalen hoe je album eruit ziet?? Alsjeblieft de oude software terug!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 28 februari 2016
    Helaas heeft de vernieuwingsdrang die alles wat niet kapot is repareert nu ook HEMA bereikt. Wat heeft HEMA bezielt trouwe gebruikers deze zeer beperkte en trage software door de strot te duwen? Talloze mogelijkheden van het prima oude programma ontbreken. To add insult to injury: Veel werk 'dat in de week stond' kon ik opnieuw doen, maar na uren gepiel met deze miskleun gooi ik de handdoek in de ring. HEMA is mij, als jarenlange tevreden klant kwijt. Boe!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 27 februari 2016
    Het nieuwe fotoprogramma...wat een drama. Alle leuke opties van o.a kleurkaders, met eigen kleur via de pipet, achtergrond, eigen indelingen bewaren. Allemaal weg. Hier ga ik niet mee aan de slag. Eigen creativiteit wordt kennelijk niet op prijs gesteld. We hebben al zeker 30 albums gemaakt, zeer naar tevredenheid. Nu is het tijd om over te stappen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 25 februari 2016
    Twee dagen heb ik geworsteld met de nieuwe Hema-software. Het is me niet gelukt om een fatsoenlijk album te versturen, o.a. omdat het programma steeds blijft hangen. Als echte hobby-fotograaf maakte ik al 10-tallen prima albums bij de Hema. Het ergste vind ik dat de nieuwe software van een bedroevend niveau is, in vergelijking met de oude versie. Een blamage naar de serieuze klant toe. Hema, ga direct terug naar het uitstekende systeem van vroeger. Zelf ben ik inmiddels naar Albelli overgestapt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 25 februari 2016
    Ik heb zojuist de nieuwe software gedownload en wilde enthousiast aan de slag met een nieuw fotoboek, want ik heb vele boeken gemaakt met de oude software. Mijn enthousiasme was heel snel weg. Geen mogelijkheid om eigen indelingen te maken, geen mogelijkheid om het programma een indeling voor te laten stellen en onprettige standaardinstellingen. Ik hoop op een update waarbij het programma op het oude gaat lijken, of desnoods de oude software weer bruikbaar wordt. Tot die tijd ga ik geen nieuw fotoboek maken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 23 februari 2016
    Ik was een erg tevreden gebruiker maar wat een enorm slechte verandering is de nieuwe software van de Hema!
    Ze zeggen "less is more"
    Maar je kan er nu echt helemaal niets meer mee doen. Grote fotoalbums zijn erg prijzig en dan verwacht je véél meer dan wat je met dit programma kan doen...jammer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 23 februari 2016
    Ik ben inmiddels overgestapt van de Hema naar de Fotofabriek.nl. Het is even wennen, maar de software werkt goed. Ik zag trouwens dat de software van Albelli wel heel veel op de oude software van de Hema lijkt. Dus het kan zijn dat je met Albelli nog je Hema album af kunt maken en bestellen. Ik heb het niet getest, maar het is het proberen wellicht waard. Zeker als je erg veel moeite in een album hebt gestoken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 23 februari 2016
    Hema wat maak je ons nu toch! Ik heb naar grote tevredenheid al tientallen fotoboeken gemaakt bij Hema. Met deze veranderde software kun je veel minder. Hoe krijg ik andere kleuren in de kaders? Hoe krijg ik andere kleuren in de achtergronden? Waar zijn al die leuke achtergrondjes gebleven? En een opgeslagen fotoboek verdwijnt meteen na het maken in de nieuwe software (???) Ga alstublieft terug naar de oude software. Met deze software ga ik zeker geen boeken meer maken bij de Hema. Zo jammer!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 23 februari 2016
    Ik ben het met Wilfred eens.. Maak al 6 jaar foto albums bij de Hema Via de software, altijd goede ervaring mee gehad. Het nieuwe programma werkt niet fijn. Ben nu al heel lang bezig met 1 pagina...
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 22 februari 2016
    Weken gewerkt aan fotoboek met foto's en teksten. Nu de nieuwe software. Ik gebruik Apple dus al helemaal geen software en ik kan mijn gedane werk niet meer openen, dus zonder kopie of overzetting is dit rampzalig.
    Het kan toch niet moeilijk zijn een
    overzettings programma te maken
    voor al bewerkte maar nog niet bestelde fotoboeken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 22 februari 2016
    Wat is dit nu?
    Ik was altijd zo tevreden over de HEMA fotoboeken met alle mogelijkheden. Twee keer per jaar groot boek besteld, vlakliggend en 120 pagina's.
    Zie ik bij de eerste blik op de nieuwe software dat ik slechts een boek van 72 pagina's kan maken.
    Terwijl men beloofde dat er niets zou veranderen aan de boeken.
    Zeer jammer deze software minder mogelijkheden biedt; wat het geval lijkt te zijn als ik deze pagina lees.
    Dan moet ook ik op zoek naar andere fotoboeksoftware.
    Hema waarom?? Leg uit!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 21 februari 2016
    Ik baal ontzettend van de nieuwe software van de HEMA. Heel jammer dat de oude fotoboeken niet meer in te lezen zijn. Vorige week wilde ik namelijk bestellen en is er iets misgegaan, vervolgens nu na de nieuwe update kan ik er niets meer mee en dus uuuuren werk weg... Hoop dat er een oplossing komt. Ook is de nieuwe software erg traag en werken veel functies van het toetsenbord niet meer (zoals kopieren plakken, met de pijltjes foto's verplaatsen)... Snel terug naar de oude versie HEMA!! Beviel super.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 21 februari 2016
    Ik ben al 14 jaar een trouwe gebruiker van de Hema fotoalbum SW. Inmiddels al 16 dikke fotoalbums gemaakt. De nieuwe SW is een absolute achteruitgang met minder bewerkingsmogelijkheden. Zo is het niet meer mogelijk om een panoramafoto over 2 bladzijden uit te leggen. Hier scoor ik altijd veel complimenten mee. Tevens begrepen dat de Hema overstapt van HP naar de Fiji afdrukcentrale. Wordt dus ook nog maar afwachten. Ik overweeg zeer serieus om over te stappen naar Albelli of De Fotofabriek. E.e.a. n.a.v. de 2016 test. Ik ga van beide de SW downloaden en uitproberen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 21 februari 2016
    Balen dat het veranderd is. Zo blij als ik was met de Hema voor mijn fotoboeken zo teleurgesteld ben ik nu in het nieuwe systeem. Enorm traag, zo traag dat ik nog niet eens alle gebruiksmogelijkheden heb kunnen uitproberen.
    Ik hoop dat het snel veranderd, anders ga ik ook over naar een andere aanbieder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 20 februari 2016
    Ik ben al 10 jaar een trouwe tevreden gebruiker van de Hema software om fotoalbums te maken. De software werkte altijd goed. Was niks mis mee. Net ben ik anderhalf uur bezig geweest met het installeren van de nieuwe software. Het duurt lang voor het opstart, maar dat kan aan mijn computer liggen. Het selecteren van de foto's is een drama. Dat ging eerst altijd goed. Nu hangt de software regelmatig. Nee, Hema! Ik zou maar snel met een verbeterde update komen, anders ben ik ook over naar Albelli.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 19 februari 2016
    Ik was op een paar praktische verbeterpuntjes na altijd een tevreden gebruiker van de (offline) Hema software voor foto-albums.
    Ik baalde ervan dat met de recente update alle in de vorige versie van de software gemaakte albums niet meer te openen of nabestellen zijn.

    Ik wilde nu graag met de nieuwe software aan de slag, maar er staat (nog steeds) een mededeling op de site dat de nieuwe software voor Mac niet te downloaden is door een technische storing in de appstore, en dat niet aangegeven kan worden hoe lang dit duurt.
    Daarbij staat dan dat je je album online kunt maken en daarna alsnog met de offline software kan openen, zodra die wel beschikbaar is. Eigenlijk wil ik mijn album niet in de cloud opslaan, en vanwege een kwakkelende wifi verbinding thuis werk ik liever offline.
    Toch besloot ik het even uit te proberen. Maar als ik een foto in het album plaats op een zelf gekozen plek op de pagina (dus niet met een van de voorbedachte pagina-indelingen), lijk ik er vervolgens niets meer mee te kunnen, ik kan de foto niet meer mbv de muis verplaatsen, vergroten of verkleinen. Toen ben ik er maar weer mee opgehouden. Ik durf er ook niet echt op te rekenen dat de software voor Mac op korte termijn beschikbaar komt.

    Ik heb heel veel grote fotoalbums besteld afgelopen jaren, maar deze klant zijn ze nu kwijt vrees ik. Ik ga eens bij een concurrent kijken met gebruiksvriendelijke Mac-software.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 18 februari 2016
    Zojuist heb ik even met de nieuwe software van Hema gestoeid en ben nogal teleurgesteld. Ik was prima tevreden met de oude versie, en dit is bepaald geen vooruitgang! Ik ga over naar Albelli, na jarenlang zeer tevreden te zijn geweest over Hema.....
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 16 februari 2016
    In de nieuwe update is de tijdlijn, waarop je heel makkelijk foto's kon verplaatsen, weggehaald. Tevens worden bij het automatisch vullen alle foto's door elkaar gegooid. Waardeloze versie, geef mij de vorige maar! Nu stap ik maar over, want deze versie is onwerkbaar.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 4 september 2015
    Maak al jaren fotoalbums van de Hema in alle formaten. Ben erg tevreden over de software en de kwaliteit.
    Het wordt alleen wat prijzig wanneer men wat extra's wil zoal glossy pagina's e.d.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 28 juli 2015
    Ik heb al 3 albums gemaakt met deze software, tevreden over de fotoboeken. Minder tevreden over de software, nu ik bezig ben met een 4e album van de vakantie heb ik een vastloper en ik kan me herinneren dat ik dat vorig jaar ook erg vaak had. Dan kan ik het album niet meer opslaan en de pagina blijft hangen, en als ik hem opnieuw laadt dan zijn mijn laatste wijzigingen (waar veel tijd in zit) verloren. Errrg frustrerend, misschien stap ik toch over naar Albelli of Kruidvat.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 9 juni 2015
    Gebruik al jaren de HEMA voor het professioneel afdrukken van ECHT belichte fotoalbums. Wij hebben een eigen printbedrijf weprintforyou.nl maar kunnen geen albums zelf printen. Die van de HEMA zijn van super kwaliteit. Ik maak zelf layouts van de pagina's en alles zoals ik op mijn computer zie wordt geprint. Snelle levering. Mis alleen een goede opslag van de albums bij de Hema, zodat deze evt. zo na te bestellen zijn. Ik adviseer de professioneel geprinte uitvoering ook aan mijn collega fotografen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 12 mei 2014
    Foto's waren met een zeer goede camera geschoten, maar zijn zeer onscherp geprint in het foto album. Ook de service was zeer onduidelijk. Ik had 6 dezelfde fotoboekjes besteld (voor familie). De emails waarin werd aangegeven wanneer de fotoboekjes klaar waren was niet te ontcijferen, ik kreeg meerdere emails maar het was niet duidelijk wanneer wat nou klaar was. En, uiteindelijk waren de fotoboekjes ook niet allemaal op dezelfde tijd klaar, terwijl ze wel op dezelfde dag besteld zijn.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 1 november 2013
    Fotoalbums zijn van redelijke kwaliteit maar diezelfde kwaliteit heb je ergens anders ook. Fotoboeken zijn erg duur en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken! Als je eerder besteld en een dag later een actie komt is het nog onmogelijk om hier gebruik van te kunnen maken. Het zou ze sieren als ze hierin enige coulance tonen maar dit kennen ze bij de HEMA niet..ja je krijgt een kortingscode die beperkt is voor een volgend fotoboek. Ik ga toch niet 2 van die super dure boeken bestellen in korte tijd?! Daar heb ik dus niks aan. Alleen maar frustratie dus voor mij NOOIT MEER EEN HEMA-BOEK. Geef liever mijn kostbare geld uit een bedrijf die een goed boek levert en daarnaast klantvriendelijk is. Je betaald er toch genoeg geld voor.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 10 oktober 2013
    Ik bestel al mijn fotoboeken bij de HEMA omdat ik de software zo ideaal vind en ik het liefst alle boeken uniform wil hebben. Echter de prijzen rijzen wel de pan uit vind ik. Zojuist een fotoboek van 30x30 besteld met 120 hoogglans pagina's en platte bladzijdes. Totaalplaatje 181,- euro. Dit vind ik persoonlijk echt een absurd bedrag voor een foto album............ (gelukkig een actie kunnen vinden met 30% korting, maar alsnog 128,- euro, kassa!).
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 augustus 2013
    Meerdere foto-albums besteld. Fijne software en de boeken zijn van goede kwaliteit. Groot nadeel: bij bijna alle boeken was de bestelling vertraagd. Bij de laatste keer klopte ook het bericht over ophalen niet, dus voor niks naar de winkel geweest want het boek was nog niet binnen. Erg vervelend!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 6 augustus 2013
    Vind het steeds leuk met de Hema fotoalbum site zelf de album samen te stellen eenvoudig en veel mogelijkheden..
    De kwaliteit is uitstekend.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 8 april 2013
    Al een redelijk aantal fotoalbums bij Hema laten maken. Ik ben niet snel tevreden, kritisch heet dit. Echter de kwaliteit van de Hema-fotoalbums is perfect. Steeds sta ik verbaasd over de prima uitvoering. Wanneer de foto's goed verzorgd worden ingeleverd, is het een genot het werk in het album te bekijken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 30 maart 2013
    Super Service!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 maart 2013
    Ik bezit over een gekalibreerd scherm (CG275W van EIZO). Datgene wat ik zie is ook in principe het eindresultaat. Dat is dus een betrouwbaar gegeven waar ik graag mee werk. Standaard werken de meeste apparaten bij printcentrales met een redelijk klein kleurbereik: sRGB. De HEMA werkt ook met het sRGB profiel en print de door mij samengestelde boeken in hoge kwaliteit. De printresolutie van hun printers is 300 dpi. Ik vind daarom de HEMA een betrouwbare partner wanneer het gaat om kwaliteit. Bij de laatste opdracht van 36 identieke boekjes heb ik moeten constateren dat dit met grote zorg is uitgevoerd! Ik ben zeer enthousiast over het eindresultaat.

    De kwaliteit en zorg bij het printen zijn voor mij van groot belang. Grote vlakken als ijle luchten wilden in het verleden wel voor enige problemen zorgen (lichte strepen). Maar dit probleem is nu niet meer aan de orde. Ik hoop daarom dat met grote egale vlakken de kwaliteit behouden blijft. De kwaliteit die nu door de HEMA wordt gehanteerd doet mij als professional zeer enthousiast zijn. Door uw kwaliteit zullen ook vele vakbroeders ongetwijfeld gebruik gaan maken van uw diensten bij de HEMA op fotografisch gebied!

    Louis
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 22 januari 2013
    Al een stuk of 6 albums bij de HEMA gemaakt, vanaf het begin tot nu. Kwaliteit is wisselend geweest. Nu vind ik vooral de mogelijkheden van de software en de gebruiksvriendelijkheid echt een groot pluspunt. Superleuke mogelijkheden qua achtergronden, kaders en clipart. Hema heeft ook veel leuke kortingsacties.
    Het zijn degelijke fotoboeken, kleur kan iets beter, foto's lijken soms wat donkerder afgedrukt. Stevige bladzijdes en leuke kleuren voor de kaft.

    Voor het eerst een boek besteld met platliggende binding. Dit viel op het eerste oog tegen, grote lelijke naad. Maar dit is hopelijk een productiefout dus ik wacht nog op een reactie via de mail. (die ik opnieuw moest verzenden, want eerste niet aangekomen..)
    Ben een goede service gewend, dus hopelijk nu ook.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 29 november 2012
    Ik had mijn fotoboek zo goed als af. Echter wilde ik uiteindelijk een formaat groter. Na veel zoeken was het niet gelukt om te vinden hoe ik dit moest doen. Ik heb de Hema gemaild, en heb echt een goede service gekregen!! Voor vragen dus altijd mailen. Ik heb dit fotoboek gemaakt in India, en daar werkt zelfs Hema fotoboek goed :)
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 12 oktober 2012
    Mijn eerste ervaring met het maken van een digitaal fotoalbum... véél tijd in gestoken. Helaas eerste maal foutief afgedrukt (helft v.d. pagina's was leeg). De tweede maal echter opnieuw fout afgedrukt, nu met een kwart v.d. pagina's leeg! Was erg teleurgesteld. Na telefonisch contact werden mijn albums voor een 3e maal gedrukt en nu gelukkig foutloos de volgende dag thuis bezorgd. Het geld dat ik voor de 2e druk had moeten betalen werd snel terug gestort. Ondanks de problemen ben ik erg tevreden over de service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 1 oktober 2012
    Zelfs bij het maken van eigen fouten, met een beladen achtergrond, zoals het ondersteboven plaatsen van een herdenkingsfoto van de aanslagen in New York een jaar na de aanslagen, helpt Hema fantastisch. Mijn album is kosteloos door Hema opnieuw geprint na herstel van mijn fout.
    HEMA BEDANKT, WAT EEN GEWELDIGE KLANTENSERVICE!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 28 juni 2012
    Ik vind Hema fotoboek geweldig en de service is 100% Als er iets niet goed is word je direct geholpen en als er een productiefout is helpen ze je ook weer.
    Het was mijn eerste keer maar zeker niet de laatste. Hema bedankt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 25 juni 2012
    Prima ervaringen, zelfs na een fout bij het afdrukken.
    Goeie en vriendelijke service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 21 juni 2012
    super service bij vragen snel en correct antwoord zo zouden alle bedrijven moeten werken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 18 april 2012
    Mooi album gemaakt, vierkant 30x30, hoogglans! Eigen indeling. Had zelf de foto's via IPhoto 'verbeterd' (zou volgende keer voor iets minder helderheid kiezen).
    Uitermate tevreden ben ik over de service van de medewerkster Nicole van het HEMA filiaal in Geleen. Ik was teleurgesteld omdat ik het album pas op vrijdag 20 april zou kunnen afhalen, echter Nicole belde mij woensdagmiddag op dat het album al gearriveerd was! Supertof merci!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 16 april 2012
    Goede ervaringen.
    Albums zien er prachtig uit. Vragen gesteld via internet worden snel en correct beantwoord.
    Bij problemen doet men zijn uiterste best om het naar tevredenheid op te lossen.
    Kortom: Ik verheug me elke keer op mijn fotoboeken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 12 april 2012
    Al sinds 2006 maak ik jaarlijks een familiealbum bij HEMA. Zeer tevreden! Ik moet wel zeggen dat ik door de ervaring met hun programma veel trucjes heb geleerd die ik in het begin absoluut niet toe kon passen. Mijn laatste albums zijn dan ook de beste. Ik druk wel altijd glans af. Dat scheelt enorm in de diepte en kleur van de foto's.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 10 april 2012
    Na twee dikke fotoboeken met enkele scheef afgedrukte pagina's te hebben ontvangen kreeg ik, na een klacht maar zonder de 'foute' boeken te hoeven terugsturen, binnen een week twee goede exemplaren.Service! Hartelijk dank.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 15 maart 2012
    Inmiddels heb ik al 20 verschillende albums gemaakt van heel klein tot de grootste maat in ruim 1 jaar. Nu dat ik het gedownloade programma van de Hema goed beheers, is het een van mijn plezierigste bezigheden geworden als amateurfotograaf. Vooral omdat ze goed geprint worden. Met deze boeken heb ik veel succes, dank zij de HEMA. De services zijn buitengewoon goed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 maart 2012
    Ik maak mijn fotoalbums al jaren via de Albumservice van de HEMA. Ik maak altijd erg veel werk van mijn albums en toen ze een keer de bovenmarge te ruim hadden afgesneden kon ik het album kosteloos opnieuw bestellen! Bovendien heb ik laatst ook meegedaan aan de enquete en tot mijn grote vreugde zag ik dat in het programma dingen zijn verwerkt die ik via die enquete had aangegeven. Dus maak ik met nog meer plezier nog meer fotoalbums via de HEMA!!! Top!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 31 januari 2012
    Al zeker 10 albums besteld bij de Hema. Altijd uitstekende kwaliteit, snelle levering en fijne software om mee te werken. In mijn laatste album zat (voor het eerst) een drukfout. Ik heb gemaild naar de klantenservice, binnen een dag antwoord dat ik gratis een nieuw album kreeg. 3 dagen later in huis zonder afdrukfout. Geweldige service!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 20 januari 2012
    Van de eerste pagina van mijn album waren alle data weggevallen in de plakrand. Bij navraag mocht ik de pagina wat aanpassen en kreeg ik GRATIS een heel nieuw album!! Dit noem ik nog eens service!! Kom graag weer terug om een volgend album te maken. Site is trouwens ook erg gebruikersvriendelijk.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 3 januari 2012
    De korting werd maar over 1 album gegeven, terwijl ik er 4 had besteld. Mail contact met de klantenservice was snel, vriendelijk, correct en helpend!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 23 december 2011
    De kwaliteit van de foto-albums is altijd boven verwachting. De service van de Hema is klant- en oplossingsgericht. Ik kan de Hema van harte aanbevelen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 5 december 2011
    Kalender bleek fout te bevatten. Had dit zelf niet gezien, maar Hema belde om het te zeggen en gratis een nieuwe aan te bieden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 29 november 2011
    De service is echt super goed! Daar alleen al voor zou je bij de Hema je fotoboek maken. Verder is het programma heel makkelijk en ontzettend divers! En de levering gaat ook heel snel. T is echt een 10 waard!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 10 november 2011
    Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze foto's, bij het maken en bij de digitale verwerking daarna. Dan wil je de foto's van je vakantie of (klein-)kinderen ook perfect afgedrukt of in een foto album bewaren. Bij Hema springen drie kwaliteiten eruit: 1. Natuurlijke kleurweergave, het resultaat is net zo in balans als op de monitor. 2. Album software werkt intuitief en is betrouwbaar, what you see is what you get.
    3. De service als er een keer iets niet perfect is gelopen geeft geen gezeur, ik kreeg gewoon een herdruk van een verbeterd album, gratis!
    Prijs / kwaliteit verhouding ten opzichte van zogenaamde vaklabs is stukken gunstiger
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 7 november 2011
    Goede service, prima kwaliteit goede navolging van je product.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 7 november 2011
    Zeer mooie albums. Goede opmaakmogelijkheden. Prima service en snelle levering!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 28 oktober 2011
    Prima product: de software werkt goed en toen ik een vraag stelde aan klantenservice, kreeg ik snel bericht terug. Handig: de mogelijkheid om opgeslagen albums na een paar weken (of langer) nogmaals af te laten drukken. Werkt als 'n trein!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 11 oktober 2011
    Hele goede service als er iets misgaat lost HEMA dat snel en naar tevredenheid op.
    Soms zie ik strepen lopen over de pagina's maar dat gebeurt ook bij andere aanbieders. Vandaar dat ik de kwaliteit iets minder vind.
    Het programma werkt prettig, ik mis alleen nog de mogelijkheid om de foto binnen het kader in te zoomen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 11 oktober 2011
    Ik ben zeer tevreden over alle fotoproducten van de Hema en mocht er een keer iets verkeerd gaan dan wordt het altijd netjes en naar tevredenheid opgelost.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 11 oktober 2011
    Al heel veel HEMA fotoalbums heb ik bij mij in de kast staan en voor anderen gemaakt. Jammer alleen dat jullie niet meteen goed nakijken of alles er goed uitziet voordat het boek op de bus gaat ( of zelfs voor het in elkaar gezet wordt) Dit keer ook een fout in het boek van vermoedelijk een inkt kop die gelekt heeft.Twee dezelfde albums een goed, een fout. Maar het plus punt is dat als ik een fout meld aan jullie wel gelijk een nieuwe maken. Tot nu toe blijf ik een tevreden klant bij de HEMA :)
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 10 oktober 2011
    Ik wil de serviceafdeling van de HEMA graag heel hartelijk bedanken voor de hulp die ik heb gekregen bij het maken van mijn 1e foto album. Werkelijk fantastisch zo prettig al ik te woord gestaan ben! Ga zo door.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 6 oktober 2011
    Mooi album gemaakt, uitstekende kwaliteit, maar per ongeluk een te klein formaat besteld. Geen probleem zegt Hema. Stuur maar terug, dan krijg je je geld terug. En ik kan een groter formaat bestellen. Wauw! Wat een ontzettend goede service!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 6 oktober 2011
    altijd goede kwaliteit en een enorm goede service !!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 29 september 2011
    mijn ervaring is goed ook de uitleg van de web workschop was zeer duidelijk.
    Veel succes met alles.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 27 september 2011
    Fijn programma, goede albums en uistekende service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 1 september 2011
    heb vandaag mijn fotoalbum van de vakantie binnengekregen. Is weer erg mooi geworden. Ik ben er trots op en krijg weer zin om op vakantie te gaan. Ik vind de nieuwe software een verbetering. Moest wel even wennen maar als je eenmaal doorheb is het appeltje eitje.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 17 augustus 2011
    Ben heel goed tevreden over de service van HEMA.
    Als men vragen heeft worden deze ook correct beantwoord en afgewerkt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 12 augustus 2011
    Meerder fotoboeken bij Hema gemaakt/besteld. Super kwaliteit van de foto's en goede service! Wel jammer dat het aantal bladen met ongeveer de helft is verminderd en de prijs maar een fractie, waardoor het (ten opzichte van vorige albums) nu wel een heel erg duur boek wordt. Bij de conculega is het echter niet veel anders en betaal je ook vaak nog verzendkosten.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 10 augustus 2011
    Super tevreden !
    Wel veel geld voor een 30x30 fotoalbum. Online fotoalbum is echt een aanwinst.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 1 augustus 2011
    Een top product.
    Het nieuwe softwareprogramma werkt top. Zeker met het uitlijnen van de foto's.
    De boeken zien er goed uit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 26 juli 2011
    Mijn Hema fotoalbum vandaag opgehaald. Het overtrof mijn stoutste verwachtingen! Mede door de online cursus, aangeboden door Hema, gegeven door Martin, was het voor mij vrij eenvoudig en heel leuk om te maken. Ik ben een onervaren computergebruikster.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 15 juli 2011
    helaas, Hema fotoboek geeft in software op pagina 1 geen rand aan, waardoor het hele voorwoord de eerste letter mist, omdat ze de papieren beschermingspagina ietwat te enthousiast hebben vastgeplakt. Na wat heen en weer praten is het resultaat....geen restitutie, en een lang gezicht van de klantenservice. Ik kreeg heus wel geld terug, maar dan moest ik weer helemaal opnieuw beginnen (vele avonden werk) omdat de software geleegd was...niemand kon het boek meer opnieuw downlaoden....en dat voor €40,-
    nooit meer Hema.....
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 2 juli 2011
    Voor het eerst een vlakliggend album af laten drukken. Resultaat valt erg tegen, zowel wat betreft de kwaliteit van de foto's als de wijze van binden. Maakt een gammele indruk, sommige pagina's vallen mooi open, maar veel pagina's geven het gevoel los te zitten. Foto's zijn bovendien niet goed uitgelijnd en lopen soms een stukje door op de naastliggende pagina (op de monitor eindigen de foto's exact op de rand van de bladzijde). Zonde van mijn € 159 !
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 16 juni 2011
    Nieuw bij de Hema is om je fotoalbum vlakliggend af te laten drukken, helaas is de uitvoering ervan slecht. Het album is wel vlak te leggen alleen is de uitlijning slecht en bij de binding ligt het losjes. Dan maar beter voor iets meer geld bij profotonet bestellen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 15 juni 2011
    Het is ook eerlijk te zeggen dat inmiddels wel een oplossing is gevonden. In totaal heb ik er een maand op moeten wachten.
    Ik weet niet of het toeval is, of dat eventuele bemiddeling van deze site heeft gewerkt.
    Maar ik ben weer dolgelukkig. Ik krijg beide albums weer geopend
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 14 juni 2011
    Sinds de laatste update krijg ik twee albums (waar ik al meer dan een half aan bezig was) niet meer geopend. Ook de helpdesk weet geen raad meer.

    Ik was uiterst tevreden, ik ben nu op zoek naar een nieuwe aanbieder.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 5 mei 2011
    Ik heb al verschillende albums en losse bladen bij de Hema laten maken. Eenvoudig en tot nu toe de beste kwaliteit/prijsverhouding. Pas een duur boek besteld dat een rimpeling over de kaft had: ik kreeg meteen een nieuwe!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 4 mei 2011
    Inmiddels ben ik met mijn 14e boekje bezig! Allemaal via de Hema. De Hema heeft haar software deze week aangepast en werkt nog gemakkelijker. Ik heb er veel plezier in om mijn boekjes met achtergronden en kaders te verfraaien. De foto's zijn gemakkelijk aan te passen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 15 april 2011
    Ooit fotoalbum laten maken. Zeer mooie foto's van goede kwaliteit.
    Minpunt: foto op kaft van album is erg duur (toen 6 euro extra).
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 1 april 2011
    heb al verschillende fotoboeken besteld en een kookboek gemaakt Dit is erg leuk.Nu een fotoboek gemaakt en de kaft was donkergrijs terwijl ik op mijn pc de kleur lila/lichtgrijs zag.Geen probleem bij Hema heb gratis een nieuw fotoboek kunnen bestellen
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 31 maart 2011
    Ik heb meerdere A4 liggende fotoalbums gemaakt en zeer tevreden. Zelf de eerste keer een foutje gemaakt, maar kreeg zo een nieuwe. Andere fotalbums van verschillende aanbieders geprobeerd, maar lukt niet.
    De eerste keer even doorzetten, dan lukt het wel.
    Zeer tevreden
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 28 maart 2011
    Ik heb de afgelopen 5 jaar diverse boeken gemaakt bij de Hema.
    Ik vind de software erg fijn om mee te werken en de boeken zien er mooi uit. Ik vind het prachtig dat ik veel met teksten kan werken en welke mogelijkheden er allemaal zijn. iedereen die de boeken hebben gezien vindt ze mooi.
    Alleen is het inderdaad wel behoorlijk aan de prijs.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 27 januari 2011
    Ik heb geen goede ervaring met de fotoboeken van de Hema. Ten eerste duurt het jaren voordat je boek eindelijk klaar is en daarnaast is die software heel vaag. Je kunt of kiezen voor 24, 40 of 56, maar het lukt me niet om pagina's per 2 te krijgen. En dan de blanco pagina's verwijderen is mij ook een vraag.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 18 januari 2011
    Ik heb al meerdere albums laten maken op groot formaat (30x30) met 120 pagina's. Sinds 2 jaar op hoogglans papier. Ik ben tevreden over de kwaliteit, het glanspapier heeft een goede coating zodat vette vingerafdrukken snel weg te poetsen zijn. Het enige bezwaar vond ik de manier van binden waardoor panoramafoto's over 2 pagina's door de vouw het middendeel verloren. Bij Hema hebben ze daar het volgende op gevonden. Je kunt nu je foto's op fotopapier laten afdrukken en dat vel fotopapier loopt door over 2 pagina's. Bij openslaan ligt de grote foto dan zo goed als vlak. De vorige en de volgende pagina's zijn ook zo, dus de pagina's worden verlijmd zodat ze wel dik worden. Het maximale aantal pagina's is 72. Als je een boek wilt maken met veel panorama's en anderszins doorlopende foto's kan je voor zo'n boek kiezen. Beide albumtypes doen qua kwaliteit niet voor elkaar onder
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 6 november 2010
    Twee maal fotoalbums besteld bij de Hema. Allereerst in Augustus een fotoboekje van 9x13 cm met een zachte kaft. De online software gebruikt, die erg gemakkelijk werkt. Echter pas na het samenstellen van het album en het plaatsen van de bestelling kwam de mededeling dat door drukte bij de fotocentrale de wachttijd langer dan 10 dagen was. Uiteindelijk na 12/13 dagen de bestelling kunnen afhalen. Vorige week losse fotobladen besteld. De afdrukken zijn goed, ook voor foto's over twee pagina's. Het elastiekje erom doet vermoeden dat dit handmatig is gemaakt/gecontroleerd. Minpunt is het niet beschikbaar zijn van de software voor Apple-gebruikers. Gemiste kans omdat dit vaak mensen zijn die juist vanwege een foto-hobby voor deze computer kiezen. De fotobladen op zaterdag besteld en op woensdag in huis zonder verzendkosten!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 24 oktober 2010
    Na een opdracht voor een fotoreportage heb ik een album samengesteld voor mijn opdrachtgever en besteld. Het was mijn eerste ervaring met Hema. Bij het ophalen van het album bleek het formaat kleiner te zijn dan wat ik (gedacht had) besteld had. Tijdens het samenstellen van de bladen enindeling komt het formaat ook niet meer in beeld. Echter, ik mocht het album terugbrengen en kreeg mijn geld terug. Lof voor de klantvriendelijkheid. Klein minpuntje: de bladen zijn niet op een "flat-type"ingebonden, dus pas op met het indelen van een foto over beide pagina's.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 11 oktober 2010
    Online een mooi dik fotoboek opgesteld, maar bij aflevering bleken alle pagina's door elkaar te zitten, en vele blanco pagina's te bevatten. Afdrukkwaliteit is trouwens prima, alleen gaat er steeds iets fout met in elkaar zetten. Want op aanraden van Hema probeerde ik het nogmaals na een software update, maar OPNIEUW werd het boek verkeerd afgeleverd. Ik heb nu 2 boeken met pagina's achterstevoren op de plank staan. Het is duidelijk een automatisch proces waar niet iemand met zijn verstand een controle uitvoert. Als dit boek goed is heb ik er uiteindelijk 23 nodig, maar zo heb ik weinig vertrouwen. Hopelijk reageert er morgen iemand want dit is frustrerend.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 28 september 2010
    Ik heb een groot liggend fotoalbum gemaakt met de HEMA software. Het maken ging ontzettend gemakkelijk. Ook uploaden en verzenden verliep zonder problemen. Alleen de wachttijd was wat lang: 10 werkdagen. Maar toen ik hem eenmaal had was ik ook wel heel blij. En enorm tevreden. Goede kwaliteit en een duurzame herinnering aan mijn reis naar Engeland!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 17 september 2010
    Heb al meerdere malen bij de Hema foto producten besteld zowel analoog als digitaal. Heb zelf nooit problemen met de bestellingen gehad. De foto's zijn van goede kwaliteit en de levering is snel. Als je bij het filiaal ophaalt, mag je ook eerst de foto's bekijken en als er dan mislukte bij zitten hoef je deze niet te nemen. Ben heel tevreden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 15 september 2010
    Een van de weinigen die een staand fotoalbum hebben (zelfs apple heeft dat niet in A4 formaat!!). goede kwaliteit en leuk bewerkingsprogramma (maar helaas niet op de Mac). Als je de Hema wilt bereiken voor een foutje dan is dat wel moeilijk. Ze begrijpen helaas niet dat Hema voor de Mac een totaal ander bewerkings programma heeft dan voor Windows en daar baal ik wel van. Maar voor Windows is Hema ideaal. Helaas dus niet voor de MAC.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 28 maart 2010
    Ik werk al jaren met de fotoalbums van Hema en over het algemeen met volle tevredenheid. De enkele keer dat het niet goed gaat, wordt ik ruimschoots gecompenseerd (in de vorm van korting op een nieuw fotoalbum of ik krijg sowieso een nieuw exemplaar opgestuurd. De software is gemakkelijk in het gebruik, vele malen prettiger dan van de concurrenten. Wel eens geprobeerd, maar na 3 bladzijden van pure wanhoop gestopt en weer opnieuw bij Hema gegaan. Als ik dan toch een min-puntje moet noemen: je kunt niet 1 losse pagina in 1x kopie?ren. Dit moet foto voor foto. Het kan wel per 2 pagina's, maar gek genoeg niet per 1 pagina. Hopelijk veranderen ze dat nog eens.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 30 oktober 2009
    Ik heb een groot A4 fotoalbum gemaakt met 96 pagina's en 400 foto's van de vakantie van 3 maanden Denemarken. Af laten drukken op glans papier pagina's. Prima kwaliteit boek!! Heel goede software; geen enkele probleem. Snellere realisatie dan het gesteld aantal dagen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 8 augustus 2009
    Ik ben zeer ontevreden over de HEMA foto-service, site loopt meerdere keren vast, nadat ik een aantal uur de foto's zorgvuldig had uitgezocht. (dit probleem doet zich helaas voor op verschillende computers).
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 7 juni 2009
    Fotoalbum gemaakt met vakantiefoto's. Gekozen voor Hema door aanbieding (korting geldig tot een bepaalde datum). Album was makkelijk in elkaar te zetten. Je kan zelf het aantal pagina's bepalen (toevoegen van pagina's gaat per 2). Bij ophalen van mijn album bleken er een aantal lege/witte pagina's achter in het album opgenomen te zijn, terwijl dit niet zo was in het digitale bestand en dit ook bij verzenden niet was aangegeven. Hiervoor heb ik nog een extra korting ontvangen. Op extra pagina's kon ik zo nog een aantal entreebewijzen/tickets kwijt! Al met al tevreden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



20% korting op alle fotoalbums

Maak een schitterend fotoalbums en profiteer van 20% korting (min bestelling 50 euro) bij Albelli. Eindelijk eens tijd om alle losse foto\'s netjes samen in een fotoalbum te plaatsen. Gebruik voor deze actie de kortingscode: FOTOBOEKFV.