Wednesday 18 January 2012
In de zomer had ik een actie gedaan om bij mijn fotoshoots een canvas afdruk te maken. Dit was allemaal prima verlopen. Toen ik een nabestelling ging doen voor een vriend van me als kado voor zijn vrindin haar verjaardag liep het helemaal fout. Op de vrijdag voor hij het nodig had, had ik de foto geupload en dat was volgens het system gelukt. Ik zag wel geen afbeelding die ik kon uitsnijden maar Ik kon immers de bestelling afronden, en met het vinkje "laat topdoek de uitsnede bepalen" vertrouwde ik er volledig op dat het goed zou komen. Ik heb de bestelling meteen betaald.
Maandag kreeg ik een mailtje, dat de foto toch niet was aangekomen, Prima, kan gebeuren, ik heb hem alsnog gemaild met de vraag of het nog wel snel geleverd kon worden. Ik kreeg het volgende antwoord: "Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Dus snel leveren gaat niet lukken. Dan had u beter met spoed kunnen bestellen." ja wiens upload systeem werk nou niet? Maargoed, vijf dagen vanaf vrijdag is de volgende week vrijdag, dan gaan ze een weekendje weg en heeft hij zijn kado tegeven. Helaas moet hij zonder kado op weekend, en is dan al redelijk pissig op me. De maandag er op is er een herkansing want dan is zij daadwerkelijk jarig. wachten wachten wachten: weer niks. Ik bel hun perperdure 0900 nr (70cpm) hoe durf je!?. Voor dat geld krijg ik een bandje aan de lijn die me verteld dat ze nu open zijn en dat ze hadden moeten opnemen. Ik reageer mijn woede in een gecontroleerde vorm via de e-mail, Ik krijg een mail terug dat ik me niet zo druk moet maken over dat het een dagje later is verstuurd?! Haar verjaardag is al twee dagen geleden en het doek is net binnen.
Voor mij Nooit meer topdoek! wat een arrogante eikels!