Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoalbums van Fotogoed

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Fotogoed Fotogoed
http://www.fotogoed.nl

Setupkosten: € 0.00
Levertijd: 3-5 werkdagen
Afdrukcentrale: Küpper Druck
Twitter: fotogoed
Afhaalkosten: € 0.00
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Fotogoed fotoalbum afdrukken op Windows OS system Bij Fotogoed fotoalbum afdrukken op Mac OS system

Betalingsmethodes bij Fotogoed:
betalen met IDeal bij Fotogoed betalen met Mastercard bij Fotogoed betalen met Visa bij Fotogoed betalen met Machtiging bij Fotogoed betalen met Overboeking bij Fotogoed

 

Foto acties bij Fotogoed:

 

Uiterste bestedatum:
Bekijk hier de uiterste besteldatum voor fotoalbums voor de feestdagen: Uiterste besteldatum

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 15.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 15.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 10.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 10.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 24.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 6.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 29.95
  • + € 1.50
  •  
  • € 31.95
  • + € 1.50
  •  
  • € 15.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 27.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 14.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 39.95
  • + € 4.00
  •  
  • € 54.95
  • + € 3.00
  •  
  • € 29.95
  • + € 1.50
  •  
  • € 19.95
  • + € 4.00
  •  
  • € 39.95
  • + € 4.00
  •  
  • € 76.95
  • + € 3.00
  •  
  •   Foto's afdrukken bij Fotogoed
  • De aanbieder Fotogoed kan ook losse foto's afdrukken. Hiervoor is er voor Fotogoed een aparte pagina voor foto afdrukken bij Fotogoed beschikbaar.
  •   Foto afdrukken op hout bij Fotogoed
  • Fotogoed kan ook foto's op hout afdrukken. Voor Fotogoed is hier een aparte hout pagina voor. De mooiste opties van Fotogoed.
  •   Canvas doek afdrukken bij Fotogoed
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Fotogoed. Voor Fotogoed kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Fotogoed biedt.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Fotogoed
  • Fotogoed kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Fotogoed is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Fotogoed op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Fotogoed
  • Druk een foto af op plexiglas bij Fotogoed. Kijk op de pagina van Fotogoed over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Fotogoed.

 

  • Gebruikers ervaringen Fotogoed
  • Laat jouw ervaring achter!
  • zondag 10 december 2017
    Tof en gemakkelijk programma om mee te werken, bij problemen kan je altijd terecht bij de behulpzame mensen van de klantendienst.
    Heel bruikbare filmpjes op You Tube.
    Prijs/kwaliteit zeer goed.
    Steeds Super-acties
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 9 december 2017
    Een prima programma om in te werken, en een super attente klantenservice die ook nog eens heel goed via de mail bereikbaar is.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 9 december 2017
    Mijn tweede fotoboek bij fotogoed en opnieuw uiterst tevreden. Nicole gaf me ook enkele leuke tips.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 december 2017
    Voor het 2de jaar op rij een A4 Maxi kalender besteld. Van de kwaliteit was ik na een fotoboek en een kalender namelijk al meer dan overtuigd. Het maken van de kalender is kinderspel, zeker de tweede keer. Vooral makkelijk dat je zelf ook sjablonen kan toevoegen, zo moet je niet gokken of je foto juist staat. Groot was mijn verbazing wel dat ik na amper 2 werkdagen de kalenders al in ontvangst kon nemen. Super service want ik kreeg nog even een persoonlijk mailtje om te melden dat ze er nog iets extra bij hadden gedaan. Die extra kwam in de vorm van een boekenlegger, mét een leuke korting. Ook vorig jaar kreeg ik een oprecht mailtje met de vraag of alles naar wens was (de reactietijd op vragen is super snel, volgens mij 7/7). Geen verrassing dan ook dat ik volgend jaar opnieuw bij hen bestel.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 3 december 2017
    Zeer goede ervaring mooie boeken en een top service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 3 december 2017
    Goed, wegens vrije dagen in DL werd ik via de mail op de hoogte gesteld dat levering later zou zijn. Dit vond ik erg fijn.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 3 december 2017
    Overgestapt van een andere aanbieder naar FotoGoed omdat de andere aanbieder niet meer het voor mij gebruikelijke formaat album kon leveren. Zeer tevreden over het resultaat: slanker (minder dikke bladzijden), veel meer mogelijkheden om de foto’s te bewerken. Zeer fraai eindresultaat. Prettige ervaringen met mailen met FotoGoed. Alleen de levering duurt wat langer dan ik bij Webprint gewend was
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 1 december 2017
    Overall zeer goed. Aan te bevelen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 1 december 2017
    Naast dat de fotoalbums goed van kwaliteit zijn en redelijk makkelijk te uploaden is de service bij een probleem subliem en persoonlijk!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 27 november 2017
    Prettige persoonlijke klantenservice en snelle levering van de uitstekende kwaliteit kalenders. Daarbij een hele mooie prijs. Ik kom zeker weer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 27 november 2017
    Zeer goede service en vlakliggend drukwerk is een groot voordeel om foto's over dubbele pagina te plaatsen. Soepele medewerking om wijzigingen aan te brengen zolang de opdracht tot drukken niet gegeven is. Zeer vriendelijke contacten.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 24 november 2017
    heb reeds diverse boeken gemaakt via Fotogoed. Software, klantendienst, prijs : uitstekend. Fotoboek zelf is zeer kwalitatief. Volgende boeken zeker weer via Fotogoed !
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 24 november 2017
    Prima eindprodukt, levertijd laatste keer metig
    op e-mailvraag over software geen reaktie gekregen
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 23 november 2017
    Voor het eerst een fotoboek XL besteld. Boek is erg mooi geworden.
    Prima service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 18 november 2017
    Mooie fotoalbums van goede kwaliteit. Ik bestel hier elk jaar een fotoboek. Het programma werkt erg fijn.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 17 november 2017
    Ik maak graag groot formaat albums van 100-120 pagina's via Lightroom, met zwarte pagina achtergronden en veel monochrome en high-key foto's (veelal gletsjers en besneeuwde bergen) of juist contrastrijke zwart-wit opnames die een hoge afdrukkwaliteit vereisen. Mede dankzij de uiterst klantvriendelijke en professionele klantenservicemedewerkers, die me in het proces diverse malen met te woord hebben gestaan en hebben geadviseerd wat betreft compressie en papierkeuze, zijn mijn albums top geworden. En na enkele jaren ervaring met fotogoed.nl durf ik te beweren dat deze hoge service- en kwaliteitsstandaarden geen toevalstreffers zijn, maar echt de fundering van deze drukkerij. Een absolute aanrader, en niet alleen voor Lightroom-albummakers.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 16 november 2017
    Super service. Prachtige foto kwaliteit. Uitgebreide software. Snelle levering. Zeer zeker een rede om terug te komen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 16 november 2017
    Goede prijs, goede kwaliteit, mooie afwerking, mooie kleuren.
    Bij problemen of vragen wordt je persoonlijk benaderd door contactpersoon. Ze staan je met raad en daad bij indien problemen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 14 november 2017
    Zeer goed. Leveritijd is snel en de fotomaterialen die ik besteld heb zien er goed uit. Ik heb een foto op hout, 2 magazines en een fotoboek besteld. Kwaliteit uitstekend. De software is ook heel makkelijk om mee te werken en klantenservice is top. Ze geven snelle antwoord. Bij het losraken van 1 blz van het fotoalbum werd er gelijk gereageerd en kreeg ik een ander album toegestuurd. Deze album werd gauw opgestuurd, helaas kwam bij deze album ook een blz. los. Wederom werd er weer adequaat opgetreden bij de klantenservice. Ook nu kreeg ik weer een nieuw album. Na een paar keer bekeken door familie bleef deze wel goed. Kan niet anders zeggen dat het een topbedrijf is en zeker de klantenservice.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 7 november 2017
    Heb hier reeds verschillende bestellingen geplaatst (fotoboeken en wanddecoratie) die telkens snel werden uitgevoerd. Bij ontvangst van mijn bestelling voldeed die steeds aan mijn verwachtingen.
    Een fotoboek aanmaken is ook kinderlijk eenvoudig met veel mogelijkheden om het boek volledig aan jouw wensen aan te passen.
    Verder ook een puike dienst na verkoop. Blijkt er iets niet in orde te zijn met de bijvoorbeeld de resolutie van jouw foto word je hiervan persoonlijk verwittigd, met eventueel de vraag of de productie al of niet kan doorgaan en/of je toch liever een betere foto upload.
    Ik kan fotogoed dan ook voor 100% aan iedereen aanraden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 7 november 2017
    Ik heb 2 fotoboeken besteld bij Fotogoed. Hun service is een dikke 10 waard. Via de email zeer vlot antwoord op je vragen en ook zeer behulpzaam. Dit is een voorbeeld voor veel andere bedrijven. Zelfs s' avonds en in het weekend krijg je snel een reactie. Fotoboeken zijn van mooie kwaliteit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 3 november 2017
    Wat ben ik blij met het A5 staand hardcover fotoboek dat ik bij Fotogoed heb besteld. Het is een van de weinige aanbieders die dit formaat in staand formaat in het assortiment heeft. Het is een prettig formaat om mee te werken als je veel foto's in liggend formaat gaat verwerken.
    Mijn zoon maakte dit jaar deel uit van het NuonSolarTeam dat meedeed aan de Solarrace in Australië, en ze hebben gewonnen! Daar ben ik natuurlijk heel trots op! Van de race zijn ontzettend mooie foto gemaakt. En je raad het al: veel oranje in een woestijnoranje landschap. Niet de makkelijkste kleur om mee te werken. Daarom ben ik zo blij dat de kleuren in het M staand hardcover fotoboek van Fotogoed overeen komen met de kleuren op mijn beeldscherm. En de klantenservice heeft enorm meegeleefd met het succes van het team. Dat geeft een heel persoonlijke touch aan het geheel. Fotogoed, bedankt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 3 november 2017
    Kwaliteit en de afwerking van de foto album zijn heel goed. De levering gaat snel en de album is goed ingepakt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 2 november 2017
    Toen ik mijn album ontving bleek dat de kaft niet goed vast zat. Fotogoed heeft dat snel en correct opgelost. ik vernietigde het album en 3 dagen later lag het nieuwe in de brievenbus. Ondertussen werd ik steeds op de hoogte gehouden van de vooruitgang. Als het goed is mag het ook eens gezegd worden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 2 november 2017
    Het is nu de tweede maal dat wij voor een album samenwerken met fotogoed en opnieuw zijn wij heel tevreden. Een vlotte samenwerking, mooie kwaliteit en stipte levering. Wij gaan nu voor ons derde album :-)
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 1 november 2017
    Ik heb voor de eerste keer bij Fotogoed een bestelling geplaatst. Het was een Maxi XL album, 120 pagina's totaal. Op 26 oktober is de order geplaatst. Ik heb gelijk daarna een e-mail gestuurd met de vraag of het album uiterlijk 3 november bezorgd kon worden. Op tijd om aan iemand cadeau te kunnen doen. Ik kreeg heel snel antwoord van Karin van de klantenservice, die ervoor zorgde dat mijn album met voorrang gedrukt werd. Zij hield mij in de opvolgende dagen op de hoogte van de vorderingen en liet mij maandagavond weten dat het album was verzonden. Geweldige service! Vandaag ontving ik het en het is heel mooi geworden. Mooie kwaliteit papier waar de foto's heel mooi en scherp op uitkomen. Het geheel is goed ingebonden en de pagina's liggen mooi vlak. En dat voor een hele scherpe prijs. Ik ben dik tevreden!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 1 november 2017
    We willen graag 'Ria' die op 27 oktober jl. een beoordeling heeft geplaatst benaderen, want volgens onze informatie hebben wij geen klant/registratie/account met deze tenaamstelling. U mag een bericht sturen naar klant@fotogoed.nl. Mochten we niets vernemen, gaan we ervan uit dat deze review per abuis geplaatst is.
     
  • maandag 30 oktober 2017
    MAXI Hardcover Fotoboek XXL laten maken bij Fotogoed. Ik was niet tevreden over de aflevering, de eerste fotopagina zat namelijk, gedeeltelijk vastgeplakt aan het schutblad daarvoor. Hierdoor kon ik deze pagina (met tekst) niet helemaal lezen en ook een gedeelte van de foto's zat vastgeplakt. Ik heb, na telefonisch contact mijn klachten per mail verwoord en op verzoek wat foto's van het euvel verstuurd. Ik werd prima geholpen via de mail door Karin van de klantenservice. Uiteindelijk moest ik mijn oude boek verscheuren, daar een foto van maken, als bewijs. Hierna kreeg ik binnen een week een nieuw exemplaar die helemaal aan mijn verwachtingen voldeed!
    De klachtafhandeling vond ik perfect doordat ik in Karin maar 1 aanspreekpunt had die volledig op de hoogte was van het probleem en de oplossing. Efficiënt en bijzonder prettig! Chapeau!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 28 oktober 2017
    Bij jullie sla je 3 vliegen in één klap nl de superieure kwaliteit én een betaalbare prijs én de persoonlijke service !!!

    Ik heb mijn bestelde fotoalbums heel goed ontvangen en ze zijn geweldig.
    Ik ben laaiend enthousiast over het supermooie resultaat en over de vlakliggende binding.

    Dit boek is van een betere kwaliteit is dan bij mijn voorgaande firma.

    Nog een extra woordje van dank aan jullie team van de klantenservice voor de goede en snelle service en alle moeite die ze doen om het “ons”, klanten, met hun vragen te helpen. Jullie behandelen jullie klanten persoonlijk en doen ook de moeite om ons te verstaan en te begrijpen en gepaste oplossingen aan te bieden. Jullie volgen jullie klant op; wat het nog meer persoonlijk maakt. Meestal als je een antwoord krijgt van een klantenservice is het zo’n onpersoonlijk standaardmailtje, waar je uiteindelijk nog maar half mee geholpen bent....

    Jullie zijn gewoon “TOP!!” op alle gebied
    BEDANKT
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 28 oktober 2017
    Ik heb al een heleboel MAXI-albums besteld bij Fotogoed. De software is gebruiksvriendelijk en de kwaliteit van de albums is uitstekend. Prijs-kwaliteit écht top! Bij problemen/vragen krijg je ook heel snel hulp/antwoord van de vriendelijke medewerkers van Fotogoed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 27 oktober 2017
    Zeer goed! Het duurt wel wat langer dan de aangegeven tijd om het fotoalbum thuis te ontvangen
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 22 oktober 2017
    Dit jaar mijn 2de album gemaakt bij fotogoed. Alweer zeer tevreden. De software heb ik ervaren als zeer gebruiksvriendelijk en voorzien van alle nodige functionaliteiten. Het album voldoet aan onze verwachtingen en is voor ons een zeer mooie herinnering aan onze prachtig reis.
    De uitvoering is heel verzorgd en van zeer hoge kwaliteit. Het album ligt op het salontafel en zal zonder twijfel door vele vrienden en familie bekeken worden.
    Correcte, professionele service en snelle levering.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 20 oktober 2017
    Onlangs weer 4 mooie fotoboeken ontvangen van Fotogoed. Al jaren zijn we vaste klant en zijn we tevreden over de kwaliteit en de service van Fotogoed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 19 oktober 2017
    Ik heb al vaak fotogoed gebruikt voor het maken van fotoalbums en dit maal voor het afdrukken van wenskaarten. Telkens weer heb ik een goeie ervaring met de kwaliteit. Tijdens de laatste bestelling van wenskaarten was het order slechts gedeeltelijk geleverd. Ik heb de klantendienst gecontacteerd en kreeg geweldige support: enkele dagen later kreeg ik het gecorrigeede order al in de bus.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 18 oktober 2017
    Tot wanhoop gedreven omdat ik zo'n digi-fossiel ben, zodat ik er eigenlijk halverwege mee wilde stoppen, heeft Eric mij geweldig geholpen en is er een prachtig boek uit ontstaan.
    Klantvriendelijkheid en fotoboek zijn van hoge kwaliteit !
    Ook nog speciale dank aan Nicole.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 17 oktober 2017
    zeer handige software, prima service en zeer snelle levering
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 17 oktober 2017
    Ik ben super tevreden over de fotoboeken die ik telkenmale laat maken bij fotogoed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 17 oktober 2017
    Zeer vlotte manier om samen te werken en een fijne afwerking van het fotoalbum tegen een eerlijke prijs. In de toekomst kan Fotogoed nog bestellingen van mij ontvangen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 16 oktober 2017
    Het fotoboek is zoals verwacht, een goede kwaliteit fotoafdruk, hoort momenteel bij de top wat verkrijgbaar is. Helaas nog geen lay-flat optie voor alle boeken. Na ontvangst bleek één bladzijde beschadigd, dit is goed hersteld. Helaas hiervoor wel het fotoboek een tijd moeten missen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 16 oktober 2017
    Mooie, makkelijk te maken albums met een supergoede service. Ben blij dat ik fotogoed ontdekt heb. Want naast kwaliteit is ook de prijs heel goed. Al 3 maxi albums hardcover besteld.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 16 oktober 2017
    mijn ervaringen zijn heel positief. de kwaliteit en service is ok.
    bij problemen is er direct contact en overleg mogelijk
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 15 oktober 2017
    Voor de eerste keer een XL fotoboek besteld bij Fotogoed. Geen seconde spijt van gehad. Zeer snelle en duidelijke communicatie (zelfs in het weekend) over de speciale uitvoering van een boek met 200 pagina's. Door de duidelijke stap voor stsp uitleg is het prima gelukt.
    De bladzijdes zijn lekker dik en de foto's goed afgedrukt. Het boek valt mooi open. Ondanks de vele pagina's en het XL formaat valt de prijs, dankzij de korting aktie, reuze mee. Al met al ben ik erg tevreden over Fotogoed. Voor herhaling vatbaar.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 14 oktober 2017
    Super album. Goede service mooi glans papier en goede acties.
    Zelfs bij een vraag werd in het weekend geantwoord.
    Top
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 14 oktober 2017
    Vandaag het fotoboek ontvangen wat ik via Fotogoed heb aangemaakt. Ben blij met het resultaat. Vooral de snelle en persoonlijke reacties van de klantenservice vind ik een echte aanrader. Top !
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 8 oktober 2017
    Super goede service en goede kwaliteit album bij Fotogoed.nl. Een aanrader voor iedereen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 7 oktober 2017
    Had 7 A5 fotoalbums besteld vanwege de 90ste verjaardag van mijn moeder.
    Voor de levering kreeg ik een mailtje dat de albums allemaal tegelijk in 1 pakket verstuurd zouden worden,
    Wel zo milieu vriendelijk.
    De dag van de bezorging was het heel slecht weer,(het regende bijna de gehele dag.)
    Toen ik thuis kwam van mijn werk zag ik het al,de postbezorger was zo stom geweest om het pakket half door de brieven bus te duwen,daardoor was het gedeelte dat nog buiten de brievenbus uitstak drijfnat.
    Ik vreesde al het ergste,en ja hoor 3 boekjes waren niet meer te gebruiken (drijfnat).
    Hierover met Fotogoed gemaild, en moest een aantal foto,s maken van deze natte boekjes,na beoordeling van dit alles zijn er door Fotogoed kosteloos 3 nieuwe boekjes gemaakt.
    De fotoboekjes inmiddels ontvangen, en ze zien er weer fantastisch uit,mooie kleuren en afwering.
    De eerdere ontvangen 4 fotoboekjes zagen er ook perfect uit.
    Al met al een zeer goede service en klantvriendelijke benadering van de medewerkers van Fotogoed.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 7 oktober 2017
    Zeer flexibel bedrijf dat altijd meedenkt in oplossingen in plaats van beperkingen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 6 oktober 2017
    Niets mis mee. Het formaat van een Large fotoboek valt wel wat klein uit met een lengte van circa 27,8 cm.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 4 oktober 2017
    Ik heb recentelijk mijn 3e album bij FotoGoed besteld.
    Ditmaal heb ik gekozen voor een Maxi-album. Het is een album van 152 pagina’s geworden.
    Via de software is heel veel mogelijk, deze is duidelijk en handig in gebruik.
    Ik besteed veel tijd aan de opmaak van een fotoalbum. Elke pagina, elk thema geef ik een ander uiterlijk.
    Rechte foto’s, soms een ovale of ronde foto. 1 of meerdere foto’s per pagina. Met of zonder rand, of een afgeronde rand.
    Er zijn legio variaties mogelijk, je kunt eindeloos variëren. En alles is in het album overgekomen zoals ik het bedoeld had.
    Het Maxi-album is nagenoeg vlakliggend en ziet er zodoende prachtig uit. De afdrukkwaliteit is zeer goed.
    Ik had in mijn album een paar foto’s (bewust) ingevoegd die een beetje wazig waren maar de afdruk ervan is toch bevredigend.
    Ook de hardcover kaft met foto is zeer mooi.
    Ook alle lof voor de klantenservice. Ik heb contact gehad met Nicole. Ze antwoordde zeer snel en uiterst bekwaam op mijn vragen.
    Ik had het Maxi-album tijdens een kortingsactie besteld. Binnen 4 werkdagen was het geleverd. Chapeau !
    Kortom, voor mij: FotoGoed = FotoBest !
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 30 september 2017
    Goede snelle service bij vragen. Artikelen worden mooi weergegeven, Heb nu een max fotoalbum besteld. Dus ik ben zeer benieuwd. Eerder een foto op hout en magazines als kado besteld. Zagen er alletwee goed uit. Fotosoftware is top. Heb eerder van anderen fotosoftware gedwonload maar waren allen gebruikers onvriendelijk. Behalve Albelli maar deze van fotogoed is veel beter. Als fotogoed zo doorgaat houden ze mij als klant. Terzijde de max fotoalbum hebben altijd een vaste korting en met de vele vakantiefoto's is dit erg een pluspunt.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 29 september 2017
    Ik heb bij Fotogoed nu al 14 albums besteld en slechts 1 maal was er een minimaal foutje vast te stellen. In feite niet de moeite om te vermelden, maar Fotogoed reageerde zeer positief. Omdat ik nu eenmaal een verstrooid type ben en soms moeilijkheden heb bij het exporteren van de foto's, staat Fotogoed met enorm veel geduld steeds klaar om duidelijke informatie te geven wat ik best doe om het probleem op te lossen. En steeds terstond die vriendelijke e-mail als antwoord. Dit stelt me gerust voor het samenstellen van een nieuw album. Deze week bestelde ik een nieuw fotoboek op maandagavond en donderdagmiddag leverde de postbode het al aan huis : dit zijn amper drie dagen!!Ik denk niet dat ik naar een andere aanbieder overstap. Kwaliteit, service, prijs, software en ook het serviceteam overtuigen me volledig (en daar hoort soms ook eens een kwinkslag bij).
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 29 september 2017
    de zeer gebruiksvriendelijke software vergemakkelijkt het ontwerpen van het fotoboek. Zeer tevreden van de kwaliteit van de foto's.
    Als er iets fout loopt, neem dan contact op de hun klantenservice! Je wordt er uitstekend geholpen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 29 september 2017
    Mooi!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 29 september 2017
    Wederom een groot album laten maken bij FOTOGOED, mede vanwege de goede ervaringen in het verleden. Scherpte van de foto's en de juiste kleuren zijn voor mij het belangrijkst. Ik ben daar heel kritisch in. Nu een album laten uitvoeren met glanzende foto's. Schitterend! Haarscherp en perfect van kleur!
    Maar buiten dat, heel positief verrast door de persoonlijke begeleiding tijdens de productie en daarna. Direct antwoord op vragen en zelfs in de avond werd er gereageerd. Eigenlijk niet meer van deze tijd met al die noreply- antwoordmachines, maar het geeft een heel prettig gevoel dat er gewoon een mens aan de andere kant belangstelling toont en aandacht voor je heeft. Complimenten voor deze aanpak!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 29 september 2017
    Postbezorging = verpakking is goed en niks bekrast / gedeukt.
    Drukkwaliteit / papierkwaliteit ook goed. Het zit gewoon goed in elkaar. En contact is persoonlijk, wat fijn is.

    En opengeslagen papier (vlakliggend) is ook erg fraai.
    Blijft het goed zitten in toekomst in plaats van openscheuren?
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 28 september 2017
    Nog nooit zo'n persoonlijke, snelle en vriendelijke klantendienst tegengekomen als die van fotogoed. Top service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 28 september 2017
    Super service, duidelijke en tijdige communicatie. Persoonlijke correspondentie. Een prachtig maxifotoboek, met vlakliggende binding.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 27 september 2017
    Sinds onze overstap naar FOTOGOED (voorjaar 2017) bestelden wij reeds verschillende fotoalbums. Telkens waren wij aangenaam verrast door de hoge kwaliteit van de foto's en van het album, maar iedere keer weer wist de klantendienst van FOTOGOED ons te verbluffen met een schitterende en vooral razendsnelle service. Zij denken telkens weer mee met de klant om de beste oplossing te vinden. Bij onze laatste bestelling liep er iets mis in de drukkerij, waardoor een aantal foto's van iemand anders in ons album waren geslopen. Binnen de kortste keren werd beslist om het fotoboek te vernietigen en in een recordtijd werd ons een onberispelijk exemplaar toegezonden. FOTOGOED: een échte aanrader.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 26 september 2017
    Dank zij de automatische plaatsing van foto's in het fotoboek aan de hand van een mapselectie en enkele parameters is het me gelukt op korte tijd toch een mooi fotoboek vol herinneringen samen te stellen. Het gegeven dat het boek in het midden vlak te leggen is is een meerwaarde voor de weergave van de foto's.
    Een prima service ook en de vlotte communicatie.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 25 september 2017
    Sinds 2013 werk ik met Fotogoed. Fotogoed probeerde ik met een 30x30 safariboek rechtstreeks vanuit Adobe Lightroom. Later hetzelfde boek nog eens opnieuw besteld met zelfde kwaliteit en service. Vanmorgen is de nieuwste bestelling binnengekomen die ik met Fotogoed software maakte omdat het om oude gescande foto’s ging. Dit boek, 23x23, pakte wel heel bijzonder uit. Met lage kwaliteit foto’s was mijn verwachting niet hoog maar toch is het boek zo prachtig van kwaliteit. Het papier lijkt wel dubbel zo luxe en de lage resolutie van de foto’s valt helemaal niet op terwijl het oude gescande foto’s zijn. Fotogoed informeerde me dat het iets langer zou duren omdat ze dit boek met hoogste zorg wilden maken en het daarvoor naar een ander laboratorium hebben opgestuurd. Het resultaat is echt WoW! En de service was opnieuw uitstekend want ik werd netjes geïnformeerd, zelfs in het weekend.
    Ik heb al meerdere boeken bij Fotogoed afgenomen, kleinere en grotere; twee daarvan met veel emotionele betekenis omdat het om een jeugdjaarboek ging voor de kinderen toen ze 18 werden. Het ging om dikkere boeken van rond de 100 pagina’s met heldere kleuren en sterke boekbinding.
    Omdat ik met Adobe Lightroom aan kwaliteit hecht en aan het gemak van de boekfunctie in Lightroom, kan ik Fotogoed echt aanraden. Mijn volgende boek gaat zeker weer via Fotogoed
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 24 september 2017
    Altijd prachtige fotoboeken via fotogoed ontvangen, erg tevreden en blij mee. Ook de service en ondersteuning is uitstekend. Had een fotoalbum snel nodig en alles werd gedaan om dat te realiseren. Veel dank en zeker tot het volgende album!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 16 september 2017
    prachtige uitvoering, mooi gedrukt prima kwaliteit; vriendelijk personeel
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 13 september 2017
    Het boek dat we besteld hadden als kado zou mogelijk te laat klaar zijn voor het feest. Door de goede service van Fotogoed is het proces versneld en haalden we het toch op tijd. Het boek zag er verder ook netjes uit zoals besteld.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 13 september 2017
    Mooie kwaliteit en correcte, persoonlijke service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 13 september 2017
    Het is de eerste keer dat we bij fotogoed een album bestelde en het is zeker voor herhaling vatbaar! Goede kwaliteit en super service. De medewerkers staan steeds voor je klaar om al jouw vragen super snel te beantwoorden, eender op welk moment.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 12 september 2017
    Er stond wat druk op dit fotoalbum, dus had even gebeld wat de verwachting was qua levertijd. Kreeg een goed en realistisch antwoord. Een paar dagen later kreeg ik per mail een melding dat ze de order een voorkeursbehandeling hadden gegeven en kreeg het boek ruim op tijd binnen. Woensdag besteld, de volgende dinsdag in huis. Goede kwaliteit en klasse service !!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 11 september 2017
    Supergoede service. Zelfs in het weekend en al redelijk laat, bijna meteen een antwoord gekregen. Mooie kwaliteit fotoboeken en supergoeie kortingen. Aanrader!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 11 september 2017
    Super service geleverd door Nicole.Goed advies snelle response op vragen en supersnelle levering.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 9 september 2017
    Mooie kwaliteit en een goed bereikbare klantendienst. Snel antwoord, eventuele problemen worden snel verholpen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 9 september 2017
    Maxi fotoalbums zijn van uitstekende kwaliteit, hele mooie foto's en afwerking!
    Kwaliteitsvolle en snelle klantenservice!
    Prima prijs/kwaliteit verhouding. En elke maand leuke acties en als extra krijg je een bestelling soms een papieren boekenlegger met een extra korting voor een volgende bestelling! Wij raden fotogoed zeker aan!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 8 september 2017
    Online fotodiensten vergelijken op basis van PRIJS is altijd moeilijk. Fotogoed zit hier voor mij in een correcte positie: prijs-kwaliteit is zeer goed! Maar op vlak van SERVICE vind ik Fotogoed ZEER GOED: zeer snelle en duidelijke hulp/ondersteuning. Soms al binnen het uur. Ook in het weekend. TOP! Met speciale vermelding van Nicole. Zij heft me in mijn laatste project prachtig ondersteund! Ook mijn vorige hulplijnen waren steeds snel en duidelijk. Ook bij het afhandelen van de uiteindelijke bestelling werden mijn probleempjes perfect opgelost. Na wat omzwervingen bij andere fotodiensten, kies ik nu resoluut voor Fotogoed!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 7 september 2017
    Ik bestelde reeds enkele fotoboeken bij Fotogoed. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten alsook over de service. Zij zullen er alles aan doen om hun klant tevreden te stellen. Speciale dank voor de extra moeite bij mijn laatste bestelling.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 september 2017
    In reactie op LouLou, graag stellen wij voorop dat Fotogoed elke bevinding uiterst serieus neemt en behandeld. Uw naam en uw bevinding is bij ons niet bekend. We hebben de webmaster van Fotovergelijk gevraagd om verdere gegevens zoals het betreffende ordernummer dan wel uw email adres. Daaruit bleek dat u het gevraagde ordernummer niet heeft doorgegeven en/of heeft aangegeven dat u uw email adres niet aan ons wenst te verstrekken. We zouden echter in het geval we uw bevindingen nog niet hebben kunnen afhandelen zeer graag met u in contact komen.

    Het FotoGoed Team.
     
  • woensdag 6 september 2017
    Uitstekende serviceafdeling, helpt prima.
    Heb prachtige resultaten van mijn werken ontvangen, een echte aanrader, website met uitleg, kom je er niet uit dan de serviceafdeling gemaild en krijg in korte tijd antwoord.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 september 2017
    Heb al een paar jaar met Fotogoed en dat is altijd perfect verlopen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 6 september 2017
    Al vele boeken laten drukken ! Telkens goede service, heel goede drukkwaliteit ! Soms laat de afwerking te wensen over, maar als je dit met hen aankaart doen zij er alles aan om dit (kosteloos) te herstellen of vervangen !
    Kortom, een aanrader !!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 4 september 2017
    Ik heb al vaker een fotoboekje laten maken bij Fotogoed, en ben ook nu weer helemaal tevreden.
    Wel even thuis geraken in de software en eventueel zelf extra sjablonen aanmaken, maar daarna heb je in no time een boekje gemaakt.
    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en zeer goede service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 3 september 2017
    Uitstekend klantenservice: reageren snel zelfs in het weekend en extra service verleend door voorrang te geven ivm persoonlijke situatie
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 1 september 2017
    In de eerste instantie heb ik voor FotoGoed gekozen omdat zij zeer goed uit de testen kwamen.
    Daar ik in de grafische sector zit met o.a. specialisatie in Color Management, is het voor mij van belang dat het fotoboek kwalitatief goed is en de kleuren (keurbeheer) juist zijn.
    Bij FotoGoed is de software compleet, bedieningsvriendelijk en kun je bij sommige uitvoeringen tot 160 pagina's gaan.
    De service van FotoGoed is meer goed en het beantwoorden van de mails vind ik verrassend snel.

    Het was de eerste keer dat ik bij FotoGoed een (hardcover) fotoalbum heb laten printen en het boek zag er in alle opzichten goed uit en voldeed aan mijn wensen!
    Helaas bleek dat, na ruim een half jaar, pagina's los te raken van de binding en heb dat gemeld bij de service afdeling.
    Dit was voor FotoGoed buiten de garantietijd, maar zij wilde dit toch onderzoeken en oplossen, wat ik niet meer dan billijk vind omdat een fotoboek vele jaren hoort mee te gaan.
    De binding van het boek was niet goed uitgevoerd, dat werd ook bevestigd door FotoGoed en (na vernietiging van het foute fotoalbum) hebben zij, in goede samenwerking met mij, het boek opnieuw laten drukken.
    Ik had het nieuwe fotoboek na 5 dagen alweer in huis. Top!
    De binding is nu goed en niet onbelangrijk, de kleuren van het nieuwe album zijn goed en gelijk aan het oude album. Fotogoed werkt n.l. met de Fogra (ISO) norm zodat de kleuren altijd volgens deze (druk) norm geprint en spectraal gemeten worden en dus ook stabiel zijn.

    Conclusie: ik ben ik zeer tevreden over FotoGoed en de service en kan ik het een ieder aanbevelen!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 1 september 2017
    Reactie op beoordeling van Matthijs: wat jammer dat u ons eventjes niet bericht had. Aanpassen van een 'gewoon'linnen naar 'bedrukt linnen' is natuurlijk mogelijk. U had daarvoor de 'aanpasknop' kunnen gebruiken onder uw account of direct na ontvangst van de orderbevestiging ons eventjes aan kunnen schrijven, hadden wij het nodige voor u kunnen regelen. Wellicht een tip voor een volgende keer? Hopende dat hiermee uw vertrouwen in FotoGoed niet geschonden is, we zouden u graag terugzien bij een volgende gelegenheid. Het FotoGoed Team
     
  • donderdag 31 augustus 2017
    De kwaliteit van de albums (inmiddels hebben we er een paar besteld) is prima. vergelijkbaar met andere aanbieders. De service is goed en de levering snel genoeg. De software ben ik inmiddels ook handig mee geworden (wel even wennen). Je kunt er in ieder geval genoeg kanten mee op.

    Enige puntje waar we een keer tegenaan zijn gelopen was het volgende. We hadden zelf niet opgelet of we een album met linnen kaft of bedrukte kaft hadden gekozen. Nadat het album eenmaal gevuld en klaar was (in ons geval een klus van dagen, zo niet weken) bleek dat we niet de gewenste kaft hadden gekozen in het begin. Dat kun je dan dus niet meer herstellen (zonder het album geheel opnieuw samen te stellen.) Eigen schuld, maar zou toch makkelijker moeten kunnen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 31 augustus 2017
    Een super ervaring met Fotogoed! Ik had voor een last minut verjaardagscadeau idee een fotoboek nodig. Omdat Fotogoed volgens reviews bekend stond om zijn goede spoed-service, koos ik voor Fotogoed. Eerst de bestelling geplaatst en daarna direct gemaild met het hele verhaal. Al snel kreeg ik een email terug van Nicole met spoed-service-opties. Ik koos voor de kosteloze spoed behandeling, Ik hoopte er het beste van. Dinsdag besteld, zaterdag in huis! Ik was heel blij :) En heel tevreden met de nette communicatie van Nicole! Ook de kwaliteit van de vakantie foto's (o.a. gemaakt met iPhone SE) waren boven verwachting! in één woord: Super!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 30 augustus 2017
    sinds kort ben ik vrijwilliger die op vakantie gaat met mensen die een lichte verstandelijke beperking hebben ik maak hiervan een fotoboek voor alle mensen die meegingen fotogoed helpt mij hier goed bij door de albums direct naar de mensen te sturen. het product is mooi en de service helemaal goed door het persoonlijke contact heel prettig. de albums hebben een hoge kwaliteit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 29 augustus 2017
    De fotoalbums heb ik vandaag in goede orde ontvangen. Ze zien er prachtig uit en voldoen zeker aan onze verwachtingen. We hebben gebruik gemaakt van jullie achtergronden, de foto’s komen hier ook heel mooi op uit. De levering was ook zeker snel. Bedankt!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 29 augustus 2017
    Software: veel handmatig; bij achtergrond wijzigingen wordt een andere achtergrond er weer uitgegooid; maar ergste: afdruk kwaliteit slecht: effen kleur achtergrond heel anders als op scherm weergegeven, niet effen, maar streperig; met name problemen met afdrukken foto's met rood / groen; fotogoed heeft test pagina afgedrukt, maar kwaliteit is voor mij beneden peil.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 28 augustus 2017
    Ik heb meerdere fotoalbums besteld bij Fotogoed via een kortingsactie. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd en de fotoboeken kwamen heel goed verpakt bij mij thuis aan. Ik ben dus heel tevreden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 28 augustus 2017
    Heb in het verleden al fotoboeken bij andere besteld. Het was de eerste maal bij fotoboek.be. Ben uiterst tevreden en heb anderen al aangeraden het ook te doen. Ook zeer klantvriendelijk!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 27 augustus 2017
    Fotogoed biedt gemakkelijke software, uitstekende updates over het proces en de boeken zijn van hoogwaardige kwaliteit. De software is gebruiksvriendelijk en vol met mogelijkheden, even oefenen en je maakt zelf de mooiste boeken als een professional. De druk kwaliteit is uitstekend waardoor we elke keer weer verrast worden hoe mooi het boek is geworden.
    Wij bestellen onze fotoboeken al sinds 2012 bij Fotogoed.nl. Een echte aanrader wat ons betreft.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 27 augustus 2017
    Wij zijn al een aantal jaren vaste klant bij fotogoed.
    Ze hebben een goede en duidelijke software om mee te werken. Er zijn tal van mogelijkheden. Wie heel creatief is, kan vanaf 0 beginnen en alles naar eigen wens opbouwen. Zo is iedereen tevreden :)
    Hierbij komt nog eens een goede, vriendelijke en vlugge klantenservice.
    Na het bestellen van je album, kan je je album online bekijken.
    De promoties per maand en de verkoopsweek zijn ook heel interessant ... Zo bouwt men een langdurige relatie met de klant op.
    Tot slot zijn we ook heel tevreden van de kwaliteit! Mooie kleuren, goed papier, stevige kaft, mooie afwerking van de hoekjes, ...

    Kortom... Een aanrader!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 26 augustus 2017
    Super goed. Klantenservice zeer behulpzaam en meedenkend. Kwaliteit foto's prachtig.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 25 augustus 2017
    Waanzinnig vriendelijke service. Reageren altijd snel en zorgen voor een goede oplossing. Kwaliteit van de producten is prachtig, maar alleen al voor de service zou ik het iedereen aanraden. Meerdere ervaringen gehad met Fotoboek waarbij ik telkens weer super geholpen ben met speciale verzoeken. Daarnaast hebben ze altijd mooie aanbiedingen waardoor je een hele scherpe prijs/kwaliteit verhouding krijgt. Ik zou het iedereen aanraden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 23 augustus 2017
    Reeds talrijke fotoboeken samengesteld.
    Na gewenning een gemakkelijk verwerkingsprogramma. Afdrukkwaliteit is uitstekend.
    Opvolging en service zijn puik.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 22 augustus 2017
    Bij Fotogoed een MAXI Hardcover A4 liggend besteld. Het ontwerpproces verliep prima met de Fotogoed software. Fijn was dat je eigen sjablonen kan opslaan voor hergebruik. Het uploaden van het album verliep ook zonder problemen net als de rest van het bestelproces.

    Helaas waren er door te hoge temperaturen problemen ontstaan bij de drukker, wat resulteerde in een boek dat niet voldeed. Maar gelukkig heeft Fotogoed dit met mij opgepakt en dat resulteerde in een nieuw boek dat voldeed aan alle verwachtingen. De support en medewerking van Fotogoed is echt top geweest. De 'Deluxe Glans' zijn prachtig, en de kleuren komen mooi over. Wat mij betreft, echt een aanrader.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 18 augustus 2017
    Dank voor uw lovende woorden Chris en Ludo. Fijn dat u dit wilde delen op deze site, graag tot een volgende gelegenheid.
     
  • vrijdag 18 augustus 2017
    Dank u wel, Helma, tot de volgende 52 reisverslagen van Dolfijn wat ons betreft!
     
  • vrijdag 18 augustus 2017
    Dank u wel, Janneke, wat een mooie verhaal heeft u geschreven dat u graag met de rest van de wereld wilt delen. Graag tot een volgende gelegenheid.
     
  • vrijdag 18 augustus 2017
    Dank voor uw lovende woorden, Cien, natuurlijk ook mooie beoordeling.
     
  • vrijdag 18 augustus 2017
    Altijd piek fijn in orde. Ongelofelijk goede hulp bij een probleempje, zelfs in het Weekend
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 13 augustus 2017
    Als vrijwilliger van Dolfijn reizen voor mensen met een beperking (http://www.dolfijnvakanties.nl/) maak ik al jaren fotoboeken bij div. leveranciers. De laatste jaren echter alleen via FOTOGOED - gezien de prijs/kwaliteit verhouding ! Werkelijk super !!!
    Fotogoed heeft in 2017 al 52 boeken aan mij geleverd .. Complimenten !
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 12 augustus 2017
    Speciale gelegenheden die zijn vastgelegd verdienen ook een mooie uiting, daarom was ik wat kieskeuriger bij het kiezen van een aanbieder t.b.v. mijn foto albums.
    Na meerdere reviews te lezen kwam ik uit bij Fotogoed. Nu zijn we 4 jaar verder en gebruik ik Fotogoed bij elke gelegenheid. Mijn huwelijk, het eerste album van de kinderen en vakanties. De kwaliteit is duidelijk te zien in de albums. Foto's komen waar weer tot leven. Het programma is goed om mee te werken en mocht er toch iets zijn dan staat de klantenservice altijd paraat. De vriendelijkheid en persoonlijkheid komt echt naar voren. De mensen achter fotogoed denken mee met de klant. Het album komt snel binnen en is kwalitatief goed. Ook maken de verschillende acties ook de prijs interessant. Kortom een aanrader.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 12 augustus 2017
    Heel tevreden over het programma, het eindproduct, de leveringstijd en zeker ook de steun vanuit de klantendienst bij problemen met het programma. Een grote pluim!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 11 augustus 2017
    Dank dat u op deze site uw ervaring over ons wilt delen, Hanneke. Tot ziens wat ons betreft.
     
  • vrijdag 11 augustus 2017
    Wat ons betreft: op naar het 6e fotoalbum, Nathalie. Top en dank voor uw beoordeling.
     
  • vrijdag 11 augustus 2017
    Dank voor uw complimenten, Niels, fijn dat u uw ervaring wilt delen.
     
  • vrijdag 11 augustus 2017
    Dank voor uw lovende woorden, Martha, fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over uw fotoalbum. Mogen wij u gauw weer terugzien?
     
  • donderdag 10 augustus 2017
    Uitstekende service, prima prijs. Boeken in uitstekende staat afgeleverd.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 10 augustus 2017
    Altijd weer een goede service en levering. Prachtige kwaliteit, zowel van het plexiglas en mijn 5e fotoboek. Top team!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 10 augustus 2017
    Zeer goede ervaring. Goede service en mooie foto's
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 10 augustus 2017
    Een prachtig foto album.
    Ik zal zeker nogmaals gebruik maken van deze service.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 7 augustus 2017
    Heb al verschillende fotoboeken besteld. Resultaat hangt wellicht ook samen met de kwaliteit van de gebruikte foto's maar steeds heel tevreden.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 6 augustus 2017
    Dank voor uw mooie woorden, Marjan Versluis! Fijn te vernemen dat u tevreden bent met het eindresultaat. Graag zien we u gauw terug bij een volgende gelegenheid. Het FotoGoed Team
     
  • zaterdag 5 augustus 2017
    Vriendelijk geholpen aan de telefoon, kreeg veel tips over het gebruik van de software en de tip om een maxi fotoboek te maken ipv een gewoon vierkant fotoboek, waardoor ik bijna 10 euro goedkoper uit was.
    De levering ging snel, helaas was de binding kapot, maar zonder problemen werd er een nieuw boek geleverd.
    Al met al top service
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 juni 2017
    Ik maak sinds 3 jaar al mijn Fotoalbums bij Fotogoed en ben uiterst tevreden. De fotoalbums zijn altijd van zeer goede kwaliteit, goede levertijd en wanneer ik contact opneem met de klantenservice worden mijn vragen snel en professioneel behandeld. Ik blijf mijn albums zeker bij Fotogoed maken
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 1 oktober 2016
    Beste Tim, Dank voor uw mooie woorden, u verwoordt perfect hetgeen wij nastreven en daarom zijn we natuurlijk erg blij dat u dit kunt beamen. Graag tot een volgende gelegenheid! Met hartelijke groet,
    Het FotoGoed Team
     
  • woensdag 28 september 2016
    Prima kwaliteit, zelfs met mindere foto's. Fotoboek is snel gemaakt met hun designer en zo besteld.

    De service is top; altijd correct gereageerd telefonisch en per mail en een perfecte afhandeling van mijn late bestelling!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 september 2016
    Reactie op review Marloes

    Beste Marloes, dank voor uw mooie review, we doen onze uiterste best om de service te verlenen waar mogelijk. Ook als het van de klantzijde misgaat proberen we dit ook al is het dan zoals in uw geval op onze kosten. Immers en natuurlijk behouden we graag een tevreden klant zoals u!
     
  • donderdag 8 september 2016
    Al meerdere boeken hier besteld en altijd goede kwaliteit.
    Ook de service is goed. Ik had zelf per ongeluk een boek dubbel besteld wat niet de bedoeling was. Zelfs toen de order al op 'in productie' stond heeft de telefonische klantenservice mij geholpen door het boek te annuleren en mij het geld middels een vouchercode terug te geven.
    Top!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 15 november 2015
    Wat een goede en leuke persoonlijke service. Ik heb echt heel veel aan de mensen van de klantenservice gehad. Ze antwoorden altijd heel snel en op een leuke, persoonlijke manier. Zelfs in het weekend of 's avonds. Er was een probleempje met mijn XXL fotoboek, en dat is op zo'n goede manier opgelost, kon niet beter en ik ben super tevreden. Ook aan de telefoon, heel geduldig iedere keer weer die verbeterfuncties uitleggen. Er was niets teveel. Ook de communicatie toen er iets niet helemaal goed was met het album. Ik heb niet 1 keer hoeven aandringen over de oplossing, niet 1 keer een negatieve reactie gehoord of een ontkenning. Het is allemaal in goed overleg opgelost, en helemaal in mijn voordeel. Eindresultaat is een schitterend XXL album, helemaal naar wens. Snelle levering, 4 werkdagen. Wat kan ik nog meer zeggen? Aan mij hebben ze een klant voor het leven.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 11 oktober 2015
    Na uitvoerig telefonisch contact met deze klant, waarbij we al twijfel hadden over de bevindingen en de kwaliteit van de bron (alwaar we al bv. korreligheid zagen) is toch besloten dat we op onze kosten het album zouden terugnemen voor nader onderzoek door DTP en op de drukkerij. Tevens heeft de klant Webshop Keurmerk ingeschakeld, wiens oordeel we altijd volgen. Zowel op de drukkerij als bij DTP zijn geen afwijkingen gevonden die ons verwijtbaar zijn. Er zijn tevens om welk drukincident dan ook uit te sluiten nieuwe drukken gemaakt onder Fogra condities, deze drukken gaven hetzelfde beeld als het album. Derhalve zijn de bevindingen ongegrond verklaard, na dus serieus onderzoek. De klant is van te voren gemeld dat in dat geval we de verzend/verpakking en handlingskosten in rekening zouden brengen, te weten 20 euro in totaal. Dit bedrag hebben we uit coulance nog gehalveerd naar dus 10 euro. Webshop Keurmerk is het eens met deze beslissing.
     
  • zaterdag 10 oktober 2015
    Hier een waarschuwing voor iedereen, koop nooit een fotoalbum bij Fotogoed BV!
    Kwaliteit is slecht en service is zelfs nog slechter. Ik heb mijn trouwfotoalbum teruggestuurd naar heel wat heen en weer gemail. Ze zouden het serieus onderzoeken en kunnen geen korreligheid vinden behalve wat in de bron aanwezig zou zijn. Ook zou de coating in orde zijn. Ik heb foto's van een professionele fotograaf aangeleverd gekregen. Ook heb ik al meerdere foto's laten afdrukken bij Webprint die veel beter van kwaliteit zijn. Voor mijn trouwalbum dacht ik bij de best beoordeelde online fotoshop een mooi trouwalbum te laten maken. Helaas heeft FotoGoed B.V. mijn fotoalbum nu nog en dwingen mij om 10,- euro over te maken voor bevindingen die ongegrond zijn verklaard, voordat ze het album terugsturen. Ik zit nu dus zonder fotoalbum + ik krijg mijn geld niet terug voor de slechte printkwaliteit die geleverd is!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 31 maart 2015
    Reactie op review Ron We zien hier twee bevindingen van Ron. We zullen starten met de eerste, de tekst was inderdaad verschoven wat een fout bleek te zijn die ons verwijtbaar is. We hebben aangeboden het album terug te nemen en alsnog te voorzien van een juiste cover. De vermeende te donkere kleur bleek na onderzoek door een DTP'er toch in de bron te zitten en daarmee ook logischerwijs in de afdruk. We hebben aangeboden om de albums terug te nemen en dit verder te onderzoeken (door te meten). Op voorgenoemde ontvingen we geen enkele reactie. Zes weken daarna ontvingen we het bericht dat 1 album die ondertussen in de Filipijnen was beland verkleefde pagina's had gekregen (voor de duidelijkheid dit album was wat dat betreft prima ontvangen en ook het andere exemplaar is nog prima in orde). Een dergelijke bevinding kan volgens onze drukkerij en daarna ook verder bevestigd door Kodak alleen maar ontstaan na (langdurige) blootstelling aan bovennormale temperaturen. In onze rijke geschiedenis is iets dergelijks nog maar 1x eerder voorgekomen, dit bij een klant die een album met ook hoogglans afwerking op een erg hete dag op de hoedenplank van de auto in de volle zon had laten liggen. Dit is overigens op coulante wijze opgelost. Ron is dit ook aangeboden. Kortom naar onze mening is dit het gevolg van oneigenlijk gebruik van ons product, waarbij we echter wel open staan voor een coulante regeling. Voorts hebben we ook aangeboden het album verder te willen onderzoeken om het 1 en ander ook officieel te kunnen (laten) vaststellen.
     
  • zondag 15 maart 2015
    2 boeken besteld. De duurste kwaliteit, glans, XL en platliggend. Samen ruim 300 euro. Beide boeken zijn dof van kleur en de afdruk is donker. Van 1 boek is de tekst op de cover weggevallen. Het andere boek is opgestuurd naar Azie. Het betrof een babyboek voor oma. Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde doos als Fotogoed heeft gebruikt en per luchtpost verstuurd. Bij ontvangst van het boek zaten alle bladzijden aan elkaar geplakt, kraakte het papier en zaten de bladzijdes vol met witte stippen. Natuurlijk heb ik geklaagd bij Fotogoed. Drs (?) de Boer antwoordde mij dat dit defect komt doordat het boek aan een hogere temperatuur was blootgesteld als 50 graden Celcius. Zij sturen volgens hem zelf ook vele boeken naar Oeganda maar daar gebeurd nooit iets met het boek. (??) Blijkbaar is een fotoboek naar de Filipijnen sturen onmogelijk. Dit terwijl de temperatuur daar niet hoger is als in Oeganda. Ik moet maar bij TNT gaan klagen volgens de heer de Boer. Dat doe ik niet. Ik zal de zaak voorleggen aan de kantonrechter. Conclusie: boeken dof en donker. Tekst op cover weggevallen. 1 Boek helemaal vernield na doorgestuurd te hebben. Advies: geen gebruik maken van dit bedrijf.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 5 november 2014
    Ik heb de laatste jaren mijn albums met grote tevredenheid bij Fotogoed laten drukken. Ook nu weer van de laatste vakantie. De klantenservice werkt vlot en is uitstekend. Op mijn ideeën wordt zeer positief gereageerd.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 1 oktober 2014
    Officiele reactie Fotogoed

    Helaas heeft de klant aangegeven deze review anoniem te willen houden maar gezien ons maar 1 dergelijke bevinding bekend is en we haar reviews overal tegenkomen, gaan we ervan uit dat het dezelfde bevinding betreft. Zo niet vernemen we graag.
    Wij hebben deze klacht in behandeling genomen en het betreft hier een verloop van 2mm op een kaft van 20 bij 30 cm. Voorts heeft deze klant de fotokaders precies op de beoogde snijlijn geplaatst in haar ontwerp en geen rekening gehouden met de duidelijk aangeven mogelijke maximale afwijking van 2mm op de snijlijn van het binnenwerk (in de praktijk is er in dit album overigens 1mm afgeweken). Voorts is er melding gemaakt van een kleurafwijking van 1 foto in het gehele album, hier worden de bevindingen dus veranderd. Ondanks dat het hier dus ontwerpfouten van de klant betreft ondanks duidelijke aanwijzingen in de software en algemeen geldende marges niet zijn overschreden is Marloes een coulance regeling aangeboden. De klant heeft dus de duidelijk aangegeven specificaties niet in acht genomen en derhalve is er ons inziens niets door ons fout gedaan. Dit is ook zeer uitgebreid en in alle details naar deze klant gecommuniceerd.
     
  • zondag 21 september 2014
    Achterlijk bedrijf, telefoon wordt zelden opgenomen. Fotoboek scheef bedrukt, kleuren veel doffer als bij concurrenten. Uitgebreid bewerkingsprogramma waarin je alles op de mm nauwkeurig recht kunt zetten. Vervolgens wordt alles scheef bedrukt en zeggen ze dat ze 2mm mogen afwijken volgens de regels! Compensatie korting op een nieuwe druk. Maar ze kunnen niet beloven dat dit recht is! Dit bedrijf krijgt gemiddeld veel sterren omdat ze zelf reageren op berichten en hierbij 5 sterren geven. Trap er niet in! Wij gaan weer gewoon voor de hema!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 31 augustus 2014
    In reactie op de review van Sandra;

    Ten eerste even de correctie dat het hier gaat om een Hardcover XXL liggend met Flatlay en Deluxe Glans. Inderdaad is het zo dat we alleen dit specifieke album met deze meer opties, op dit moment niet meer volgens onze kwaliteitsnorm kunnen produceren, het is nu dus ook niet meer te bestellen. Voor de lopende bestellingen hebben we de klanten een alternatief aangeboden, met restitutie van het verschil in prijs, een ophoging van dit bedrag met circa 20% als tegoed, dan wel de mogelijkheid om de gehele koop ongedaan te maken. Dit is Sandra ook uitvoerig uitgelegd en we hebben zelfs nog extra aandacht gegeven om het alternatief tijdig volgens haar op dat moment korte deadline te leveren. Kortom volgens ons behandeld via alle mogelijkheden die ons ter beschikking staan, na deze vervelende overmacht. Onze andere betrokken klanten hebben zonder uitzondering en voor zover ons bekend allemaal positief gereageerd op de geboden oplossingen. Jammer om te horen dat dit bij Sandra niet gelukt is en derhalve staan we open voor een tegoed in alle redelijkheid en billijkheid op een eventuele volgende bestelling van deze klant.
     
  • vrijdag 29 augustus 2014
    Na onderzoek gekozen voor Fotogoed voor het afdrukken van ons trouwalbum.
    Helaas bleek het door ons bestelde album (maxi met glans en flatlay) niet leverbaar te zijn door technische mankementen. Erg jammer maar kan gebeuren. Helaas is dit niet goed opgepakt door de klantenservice. Wij zijn akkoord gegaan met het alternatief, (een goedkoper album), mede door tijdsdruk, maar de toonzetting tijdens de e-mails was niet klantvriendelijk, we moesten vooral begrip hebben voor het feit dat het voor hen ook niet fijn was en geld kostte (restitutie van het teveel betaalde bedrag) we hebben geen enkele vergoeding gehad (al is het maar in kortingsbonnen bij een volgende bestelling) voor het feit dat we een album hebben ontvangen die we niet in eerste instantie hebben uitgekozen.
    Ik heb verschillende keren moeten vragen of onze levertijd gehaald zou worden (ruim twee weken na het bestellen). Het geleverde album was kwalitatief goed, geen klachten daarover. Maar de communicatie heeft een enorm nare bijsmaak nagelaten.
    Erg jammer!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 19 juli 2014
    Bij deze de reactie van Fotogoed op de review van Bart.

    Per email is uitgebreid en tijdig gecommuniceerd.De order is na 8 werkdagen verzonden, langer dan normaal maar de reden is ook heel duidelijk aangegeven (productiefout waardoor alles opnieuw geproduceerd moest worden).
     
  • dinsdag 10 juni 2014
    Telefoon wordt niet opgenomen, ook na ruim meer dan 7 werkdagen nog niets ontvangen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 4 juni 2014
    Prachtige fotoboeken! Ik heb al meerdere MAXI fotoboeken A4 staand in Deluxe Mat laten afdrukken, zowel 80 pagina's als 160 pagina's. Dit zijn schitterende boeken, super kwaliteit! Familie en vrienden zijn ook erg onder de indruk van deze super mooie fotoboeken. Een echte aanrader!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 9 april 2014
    Bij deze de officiele reactie van Fotogoed:

    De bevinding van Dhr. Poot is ons bekend. Inderdaad is het zo dat in onze ogen niet te missen viel dat het een kalender van 2013 betrof, dit staat met grote niet te missen cijfers gemeld, vreemd genoeg is het voorblad van de kalender waar dus levensgroot 2013 staat wel verder ontworpen door de klant maar, heeft hij 2013 laten staan en zich klaarblijkelijk ook niet afgevraagd of dat wel in orde was. Voor de duidelijkheid, de klant ontwerpt zelf een kalender via onze fotosoftware, dhr. Poot heeft eerder besteld en had dus een verouderde versie van de software (2013 of eerder), de nieuwe bestanden worden verzorgt door een update, de welke door Dhr. Poot is geannuleerd. Evenwel hebben wij ondanks dat wij van mening zijn geen fout te hebben begaan, Dhr. Poot aangeboden om de kalender opnieuw te maken tegen een sterk gereduceerd en voor ons verliesgevend tarief. Dit is helaas geweigerd, waarmee Dhr. Poot geheel voorbij gaat aan zijn eigen verantwoording. Natuurlijk betreuren we dat we er niet uitkomen, maar zijn wel van mening dat we ons meer dan coulant in deze kwestie hebben opgesteld. Getuige ook het feit dat deze kritiek uniek in zijn soort is.
     
  • donderdag 13 maart 2014
    Ik heb in februari een jaarkalender besteld. Bij levering bleek deze van 2013 te zijn ipv 2014..........!!!!

    Fotogoed beantwoordt de klacht en de reclamatie met veel eigen-bult-dikke-schuld-argumenten.
    Ik had het zelf moeten zien dat het verkeerd is gegaan. Ik heb de kalender wel gecontroleerd maar alleen mijn bijdrage, niet of het het goede jaartal betrof. Ik kan er toch op vertrouwen dat zo iets essentieels niet mis mag/kan gaan. De spelfouten in het sjabloon en het juiste aantal dagen in een maand controleer ik toch ook niet???

    Als reden geven ze aan dat mijn computer bij het opstarten van het programma geen contact met internet zou hebben gemaakt.... Dit argument is natuurlijk niet te controleren (ik heb zelden storing) en als dit al een oorzaak zou kunnen zijn wordt hiervoor niet gewaarschuwd of door de software op enige wijze gecontroleerd. Als de bestelling de deur uitgaat vind er blijkbaar ook geen controle plaats.
    De software stond van vorig jaar op mijn computer. Gedurende het proces is er steeds contact met de server. Een juiste update en/of controle achteraf is er blijkbaar niet.

    Fotogoed geeft niet toe dat er een onvolkomenheid/fout in de bestelprocedure zit en wil de kosten maar gedeeltelijk vergoeden. De houding vind ik stuitend, klantonvriendelijk en arrogant.

    Zeer slechte service en een slecht product.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 1 augustus 2013
    Vorig jaar bij fotogoed voor het eerst besteld.
    3 albums dit jaar 2. Goed telefonsch te woord gestaan. Denken mee met de klant. Goede en snelle levering. Qualiteit van de albums uitstekend. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Fijn computerprogramma en zeer leuk om te doen.
    grt marieke
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 8 juli 2013
    Volle bak wat mij betreft. Prima zelfs uitstekende software, beetje wennen maar met die goede helpdesk en de extra handleiding gaat een wereld open aan mogelijkheden. Het fotoalbum zelf dan snel geleverd, en van uitmuntende kwaliteit zoals ik dus ook in Zoom had gelezen. Kortom geen praatjes maar gewoon een heel mooi en goed resultaat voor een hele nette prijs, ben al begonnen met de volgende.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 6 juli 2013
    In reactie op review Josie.
    Het betreft hier een bestelling van juni 2012, met deze klant is uitgebreid gecommuniceerd, inderdaad bleek er een vouw te zitten in 1 schutblad, waarvoor we natuurlijk onze verantwoording nemen en ook is aangeboden. Het album is door mevr. Josie opgemaakt en aangeboden als PDF, welke door meerdere experts is beoordeeld als ondermaats qua kwaliteit, de bron was van een dusdanige kwaliteit en niet aangeboden conform de bij de klant bekende aanleverspecificaties, dat een betere afdruk niet mogelijk was/is, is logisch, immers mooier dan de bron valt het niet te drukken. Hiermee gaat een vergelijk met een andere aanbieder ook niet op, bij Albelli is het immers niet aangeleverd als PDF, maar via de software, waar deze klant klaarblijkelijk wel beter mee uit de voeten kan. Er is uitgebreid gecommuniceerd met deze klant tot september 2012, waarbij ook voorgaande is medegedeeld en we waren in afwachting van een reactie om naar een oplossing te zoeken. Echter we vernamen niets tot juni 2013.
     
  • zaterdag 6 juli 2013
    In reactie op review Jan Polet:
    Er is uitgebreid gecommuniceerd met Dhr Polet er zijn allerlei oplossingen aangeboden, maar Dhr Polet weigert hieraan mee te werken. In dit uitzonderlijke geval is zelfs aangeboden dat Dhr. Polet na terugzending van de order (op onze kosten) al zijn betaalde kosten teruggestort zou krijgen. Merkwaardig genoeg en naar onze mening veelzeggend gezien zijn reacties, is dit aanbod geweigerd! Kortom alle service is verleend er is een volledige terugbetaling voorgesteld, het gerenommeerde en door de Consumentenbond erkende Webshop Keurmerk heeft dit tot in detail bekeken en ook nog geprobeerd te bemiddelen. Zonder enig effect.
    Zonder verder in discussie te gaan op de in onze ogen onterechte laster, is het ons inziens onbegrijpelijk dat er geweigerd wordt de koop ongedaan te maken en na terugzending van de albums alle betaalde kosten terug te betalen.
    Directie FotoGoed BV
     
  • dinsdag 18 juni 2013
    Koop niets bij Fotogoed B.V. Daar krijg je spijt van.
    Ik heb dat helaas wel gedaan. Ik heb namelijk fotoboeken besteld als onderdeel van de cadeaus voor mijn ouders, die 50 jaar getrouwd zijn. Het verhaal is langer, maar ik kort het iets in. De eerste zending had op iedere pagina zwarte streepjes De achterkant was een beetje streperig, maar niet opvallend. Verder was iedere foto te geel. Foutje in het productieproces, kan gebeuren. Kosteloos opnieuw gemaakt.
    Bij de tweede zending waren de zwarte streepjes weg. De achterkant was ineens heel streperig en nog steeds was iedere foto te geel.
    Er lijkt bij Fotogoed geen kwaliteitscontrole te zijn en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Mijns inziens verliep de communicatie zeer onprofessioneel.
    Een review die ik heb geplaatst viel namelijk niet goed. Fotogoed wilde daardoor zelfs éénzijdig de overeenkomst ontbinden. Het zoeken naar een oplossing had volgens Fotogoed geen "nut" meer. Dat zegt toch iets over Fotogoed?
    Omdat ik er met Fotogoed niet uit kon komen heb ik een klacht ingediend bij Stichting Webshop Keurmerk. Deze stichting is er namelijk voor om dit soort problemen te helpen oplossen. De klant is tenslotte koning, toch? Niet dus.
    Het handelen van Fotogoed laat duidelijk te wensen over, maar Webshop Keurmerk hoor je er niet over.
    Ik moest foto's maken en opsturen naar Webshop Keurmerk. Webshop Keurmerk: "Ik heb de foto's bekeken die u mij heeft gestuurd en kan mij niet vinden in uw stelling dat de kaften streperig zijn, of de foto's te geel."
    Iedereen die de boeken heeft gezien zei iets over dat het toch wel wat geel was allemaal.
    Fotogoed was bereid om de inhoud van de tweede zending in de kaften van de eerste zending te plaatsen. Fotogoed erkende dus wel de streperigheid, Webshop Keurmerk niet.
    Fotogoed blijkt slechte kwaliteit te leveren. Webshop Keurmerk blijkt waardeloos te zijn. Op hulp van hun kant hoef je als consument niet te rekenen.
    Zeer teleurstellend allemaal.
    Blijf uit de buurt van Fotogoed en zorg dat je Webshop Keurmerk nooit nodig hebt.
    Fotogoed heeft geprobeerd me onder druk te zetten en door Webshop Keurmerk voel ik me in de steek gelaten.
    Deze hele situatie heeft veel tijd en energie gekost en een hoop verbazing en frustratie opgeleverd.
    Zo jammer dit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 10 juni 2013
    Rating = min 5! Naar aanleiding van goede verhalen op vergelijkingswebsites heb ik vorig jaar een album laten maken bij Fotogoed. De kwaliteit viel ontzettend tegen. Ook waren er kleine foutjes en slordigheden (vouwen). Correspondentie met het bedrijf leverde alleen maar ergernis op. Het is niet gelukt tot een bevredigende oplossing te komen. Bij Albelli kreeg ik wel een prachtig album (op basis van dezelfde bestanden). Heeft een heleboel geld en ellende gekost. Opgestuurde boek niet retour gekregen. Sterke afrader, fotogoed: NIET DOEN!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 17 april 2013
    Gezien ik een goedkoop album zocht met heel veel pagina's kwam ik bij Fotogoed terecht die met hun Budget Albums veruit de goedkoopste prijs per pagina hebben. Software gedownload, extra handleiding gekregen van de overigens uitstekende helpdesk en aan de slag. Gezien de prijs verwachte ik een minder album, maar dat overtrof werkelijk alle verwachtingen, het is subliem, alleen het duurdere Profotonet heeft dit wat overtroffen van de vele aanbieders die ik ken. Ongelooflijk zoveel kwaliteit voor een dergelijke prijs. Navraag bij de helpdesk gaf uitsluitsel, de prijs is zo laag omdat het start met 80 pagina's en ze daardoor meer marge aan de klant kunnen teruggeven. Nou prima mij gaan ze daar heel vaak terugzien!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 12 april 2013
    Ontzettend tevreden, fijn ontwerpprogramma, snelle reactie bij vragen (ook 's avonds en in het weekend). Ik heb al meerdere albums gemaakt bij verschillende aanbieders, maar via fotogoed absoluut het beste resultaat.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 24 februari 2013
    Via deze site heb ik Fotogoed ontdekt en na teleurstellende ervaringen met de nummer 1 en nummer 3, hun geprobeerd met ook nog eens de 3 halen twee betalen album actie. Mooie uitgebreide software, wel even wennen inderdaad, maar dan heb je ook wat. Service perfect, duidelijke en snelle antwoorden. De albums SUPER en beduidend beter dan ik dus gewend ben. Daarom voor mij de volle bak aan waardering, een aanrader zonder twijfel!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 2 februari 2013
    Mijn voorgangers hebben niets teveel vermeldt. Ik ben als 70 jarige voor het eerst na aanraden van mijn dochter begonnen met het maken van een digitaal fotoboek. Ik kon alle hulp krijgen die ik nodig had, zoveel dat ik op een gegeven moment dacht ze zullen me wel zat worden, maar niets is minder waar. Een uiterst geduldige Nicole, Meriam en als die er niet uitkwamen het hoofd van de klantenservice Eric, hebben deze digibeet kunnen helpen met al mijn vragen. Geweldig in 1 woord, het woord service bestaat nog!
    Dan na een klein weekje wachten viel het resultaat op de deurmat, een prachtig resultaat, zo mooi dat ik gewoon trots ben op mezelf. Een aanrader op alle fronten en leeftijdgenoten twijfel niet, we kunnen het ook, schroom niet bij dit bedrijf om hulp te vragen, u krijgt het en hoe!
    Ben al begonnen met de volgende uitdaging en ik hoef niet na te denken waar, natuurlijk weer bij Fotogoed.

    Met hartelijke groet,

    Joost
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 18 december 2012
    Goede software, met zeer veel mogelijkheden zoals ik ook geleerd heb op een cursus bij KISP, waarin men leert een album te maken. Niets voor niets het resultaat (30x30 album vlakkliggend) was voortreffelijk, binnen 5 dagen in huis en de paar vragen die ik had werden uitstekend beantwoord. Meer dan een aanrader en ik heb er echt al meer geprobeerd, dit is een winnaar op alle fronten. Heb nu net mijn drieluik kaarten voor de Nieuwjaarwens besteld...
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 30 november 2012
    Echt super, qua software (gebruikersvriendelijk en veel opties), qua service (snel en duidelijk antwoord), qua afdruk (beste druk die ik gezien heb van meerdere aanbieders) en qua prijs met de actie 3=2 zeer betaalbaar.. Kortom TOP!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 19 oktober 2012
    Mijn eerste fotoalbum bij Fotogoed. Heb bij andere al meer boeken gemaakt. Hele goed ervaring. Ik wilde graag een plat gedrukt album, wat eigenlijk alleen bij een andere versie kon. Toch hebben ze het voor mij geregeld opdat ik niet opnieuw behoefde te beginnen. Het was een album van 56 pagina's. Ook de foto's, waar ik eigenlijk over twijfelde of ze wel goed genoeg waren, kwamen er heel goed doorheen. De cover was door het extra gebeuren niet goed. Ik kon kiezen voor € 10,- korting op een volgend album of kosteloos terugsturen en een nieuwe cover. Dit was binnen 6 dagen voor elkaar! Zeer goede service!!! Enig minpunt: moeilijk telefonisch contact te krijgen, wel via de mail.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 30 augustus 2012
    Goede kwaliteit, prettige software en met een klein probleemgeval werd snel, zorgvuldig en klantvriendelijk omgegaan.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 22 mei 2012
    Toen wij veertig jaar getrouwd waren had ik voor onze 4 kinderen elk een album samengesteld van zeer oude foto's. Door omstandigheden waren deze albums te laat besteld dus konden ze op onze trouwdag niet aan de kinderen gegeven worden. Maar een telefoontje loste ons probleem snel op fotogoed bezorgde zonder extra kosten per koerier op tijd onze 4 albums. Deze koerier moest daarvoor ongeveer 200km rijden!!!
    Waar vind je nog zo'n service, geweldig wij waren hier heel erg blij mee. Fotogoed BV hartelijk dank.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 26 april 2012
    Voor het eerst een aantal fotoboeken besteld en dat ging na een contact met extra spoed waar ik heel erg dankbaar voor was. Het maken van het album was ook super aangezien ik een pdf kon afleveren wat gelijk gedrukt kon worden. AANRADER!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 17 maart 2012
    Ten eerste melden wij dat wij zeeeeeeeeeeer tevreden zijn over de kwaliteit en service van Fotogoed.nl Dit na 5 bestellingen wij snappen niet waar ene Rie het hier over heeft en dit deed ons besluiten te reageren. Het is bij ons zelfs een keer voorgekomen dat wij zelf een gigantische fout hadden gemnaakt (in het album per ongeluk een paar thumbs gebruikt ipv de originele foto's) toch maar even gebeld en de alleraardigste dame liet ons het album opnieuw maken tegen alleen de verzendkosten en een bijdrage voor het materiaal, dat noem ik nog eens service waar een hoop bedrijven nog wat van kunnen leren, dit tezamen met de goede kwaliteit en de zeer nette prijzen voor ons de onbetwiste nummer 1!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 31 januari 2012
    Beste Rie,

    Wij betreuren het, dat u niet tevreden bent. Hetgeen u omschrijft past ook niet in onze kwaliteitsnorm. We vinden het jammer dat u geen contact hebt gezocht om dit te bespreken en zo de oorzaak te achterhalen. Graag zouden we alsnog met u in contact komen, mochten wij een fout gemaakt hebben gaan we dit 100% en kosteloos voor u oplossen.
     
  • vrijdag 20 januari 2012
    Fotoboekje met spiraalband besteld. Helaas kloppen de afmetingen en snijranden in het programma niet met de werkelijkheid zodat nu mijn kaders niet goed staan. Ook de kleuren worden erg fel en licht: niet wat ik aangeleverd heb.....
    Niet tevreden dus. Een volgende bestelling weer gewoon bij Hema!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 15 januari 2012
    Via een collega vernomen van deze aanbieder. Gelijk gebruik gemaakt van hun actie, ze zijn al goedkoop maar nu met de actie nog goedkoper. Mooi software, zeer goede en ook professionele klantenservice en het resultaat werkelijk schitterend, zeker beter dan wat ik hier zo in de top 5 zie staan.
    Voor mij niets anders meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 3 januari 2012
    Een tijdje geleden heb ik een liggend spiraalfotoalbum besteld. Helaas klopte de volgorde niet, nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice kreeg ik binnen een week een nieuw exemplaar thuis gestuurd. Super gewoon!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 3 december 2011
    Ik was op zoek naar een vierkante foto-kalender en fotogoed was de enige die dit niet standaard formaat voor mij als maatwerk wilde maken. Super vriendelijk contact en alles is netjes afgeleverd. Ook was ik erg blij met de mogelijkheid van het aanleveren van een pdf. Zo kon ik lekker in mijn eigen programma werken :)
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 11 september 2011
    Voor de zomervakantiefotos het XXL hardcover boek besteld met als extra glanspagina's. Ik heb al veel meer fotoboeken besteld bij verschillende aanbieders, dus vergelijkingsmateriaal genoeg. Het boek van Fotogoed steekt zeker niet boven de middenmoot uit. Zo is er redelijk dun papier gebruikt. Het papier is niet strak; sommige pagina's zijn lelijk gebobbeld (komt wellicht door de grootte) en de pagina's kunnen niet plat ovengevouwen worden, omdat ze aan elkaar gelijmd zijn. Dat laatste is jammer, omdat dan de foto's niet goed te bekijken zijn. Als laatste heeft de software beperkte mogelijkheden. Zo kan er alleen maar recht toe recht aan foto's geplaatst worden. Ik heb betere softwaremodules gezien.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 10 augustus 2011
    Dankzij deze site en de review van Marloes hier ook maar eens contact opgenomen met deze aanbieder. Ik wilde namelijk een album op superwit papier (het was een portfolio voor mijn werk als kunstenares) en extra dik (250grams) en dan ook nog eens afgewerkt met een kunstlederen kaft.. Nou dat kon voor echt een kleine meerprijs hebben ze het voor me gemaakt en wat een fantastische kwaliteit ook nog eens. Ongekend een bedrijf waar je nog als klant is koning behandeld wordt, voor een mooie prijs (goedkoop zelfs) en uitstekende kwaliteit. Jammer dat ik ze niet veel eerder ontdekt heb, had me een hoop frustratie en teleurstelling kunnen besparen.
    Extra TIP je kan bij Fotogoed ook PDFen aanleveren zodat je lekker gewoon in Adobe je design kan maken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 17 juli 2011
    Ik zocht een aanbieder waar ik mijn afstudeer scriptie kon maken voor het grafisch lyceum. Fotogoed gevonden met overal goede reviews, en het voordeel dat ze geen barcodes etc. plaatsen. Ik wilde een speciaal boek met dus uitzonderlijke wensen (softcover met 300 pagina's met glans, 29x36 etc). Ze hebben het voor me gemaakt tegen een kleine meerprijs (ik was ook bij een drukkerij om de hoek geweest en moest daar het 5 dubbele betalen!). Service perfect, afdrukkwaliteit superieur ook volgens mijn docenten) en ook nog eens voor een lage prijs.. Ik heb de volgende 20 exemplaren van deze portfolio al in bestelling.. Echt een supertip, een bedrijf waar je als persoon nog telt!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 13 juni 2011
    Gezien hun actie van 2de album gratis en het feit dat ze al de goedkoopste waren, 2 jaaralbums besteld van 30x36 cm met glans afwerking. Nou dit keer was nu eens goedkoop geen duurkoop. In 1 woord subliem, de software met ongekend veel opties (wel even in Expert stand zetten), de zeer aardige meneer van de klantendienst, en dan na 5 dagen het nette doosje op de mat.. spannend als altijd schoten zowat de tranen in mij ogen, wat mooi en wat een kwaliteit, mijn buurvrouw die net een album had van Hema was kei jaloers en gaat hem zelfs laten overmaken. Ik heb eindelijk mijn aanbieder gevonden. Supertip, twijfel maar niet!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 18 april 2011
    We hebben ons trouwalbum laten maken bij Fotogoed (XXL hardcover met Deluxe Glans). Prima en uitgebreide software, de klantenservice is subliem, wij hadden veel eisen voor dit boek voor het hele leven en elke keer was de geduldige en deskundige hulp perfect. Het eindresultaat was perfect na een week viel het prachtige album op de mat, werkelijk schitterend, perfect zelfs beter dan we verwacht hadden, voor ons geen ander meer! Vandaar ook een 10 op de 10 beoordeling.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



75 gratis fotoafdrukken

Krijg als nieuwe klant 75 fotoafdrukken 10x15 cm gratis bij Pixum. Gebruik voor deze actie de kortingscode: XEHF7GNWZ3J6SS9