Fotovergelijk, vind de beste prijzen! Vergelijk de prijs voor het afdrukken van uw foto's!

Overzicht Fotoalbums van Fotogoed

Fotoalbum Prijzen en verzendkosten

Fotogoed Fotogoed
http://www.fotogoed.nl

Setupkosten: € 0.00
Levertijd: 3-5 werkdagen
Afdrukcentrale: Artypo
Twitter: fotogoed
Afhaalkosten: € 0.00
Verzendkosten: Afhankelijk van de bestelling
Software: Bij Fotogoed fotoalbum afdrukken op Windows OS system Bij Fotogoed fotoalbum afdrukken op Mac OS system

Betalingsmethodes bij Fotogoed:
betalen met IDeal bij Fotogoed betalen met Mastercard bij Fotogoed betalen met Visa bij Fotogoed betalen met Machtiging bij Fotogoed betalen met Overboeking bij Fotogoed

 

Foto acties bij Fotogoed:

 

  • fotoalbum prijzen (p/s)
  • € 15.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 15.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 10.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 10.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 6.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 29.95
  • + € 1.50
  •  
  • € 24.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 31.95
  • + € 1.50
  •  
  • € 15.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 27.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 14.95
  • + € 2.00
  •  
  • € 39.95
  • + € 4.00
  •  
  • € 54.95
  • + € 3.00
  •  
  • € 29.95
  • + € 1.50
  •  
  • € 19.95
  • + € 4.00
  •  
  • € 39.95
  • + € 4.00
  •  
  • € 76.95
  • + € 3.00
  •  
  •   Foto's afdrukken bij Fotogoed
  • De aanbieder Fotogoed kan ook losse foto's afdrukken. Hiervoor is er voor Fotogoed een aparte pagina voor foto afdrukken bij Fotogoed beschikbaar.
  •   Foto afdrukken op hout bij Fotogoed
  • Fotogoed kan ook foto's op hout afdrukken. Voor Fotogoed is hier een aparte hout pagina voor. De mooiste opties van Fotogoed.
  •   Canvas doek afdrukken bij Fotogoed
  • Je drukt ook al je canvas doeken af bij Fotogoed. Voor Fotogoed kijk je op de pagina Canvas pagina om te zien welke mogelijkheden Fotogoed biedt.
  •   Foto op aluminium afdrukken bij Fotogoed
  • Fotogoed kan ook foto's op aluminium afdrukken. Voor Fotogoed is hier een aparte aluminium pagina voor. Hier staan alle mogelijkheden van Fotogoed op.
  •   Foto op plexiglas afdrukken bij Fotogoed
  • Druk een foto af op plexiglas bij Fotogoed. Kijk op de pagina van Fotogoed over plexiglas . Ontdek de mogelijkheden van Fotogoed.

 

  • Gebruikers ervaringen Fotogoed
  • Laat jouw ervaring achter!
  • donderdag 8 juni 2017
    Ik maak sinds 3 jaar al mijn Fotoalbums bij Fotogoed en ben uiterst tevreden. De fotoalbums zijn altijd van zeer goede kwaliteit, goede levertijd en wanneer ik contact opneem met de klantenservice worden mijn vragen snel en professioneel behandeld. Ik blijf mijn albums zeker bij Fotogoed maken
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 1 oktober 2016
    Beste Tim, Dank voor uw mooie woorden, u verwoordt perfect hetgeen wij nastreven en daarom zijn we natuurlijk erg blij dat u dit kunt beamen. Graag tot een volgende gelegenheid! Met hartelijke groet,
    Het FotoGoed Team
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 28 september 2016
    Prima kwaliteit, zelfs met mindere foto's. Fotoboek is snel gemaakt met hun designer en zo besteld.

    De service is top; altijd correct gereageerd telefonisch en per mail en een perfecte afhandeling van mijn late bestelling!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 september 2016
    Reactie op review Marloes

    Beste Marloes, dank voor uw mooie review, we doen onze uiterste best om de service te verlenen waar mogelijk. Ook als het van de klantzijde misgaat proberen we dit ook al is het dan zoals in uw geval op onze kosten. Immers en natuurlijk behouden we graag een tevreden klant zoals u!
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 8 september 2016
    Al meerdere boeken hier besteld en altijd goede kwaliteit.
    Ook de service is goed. Ik had zelf per ongeluk een boek dubbel besteld wat niet de bedoeling was. Zelfs toen de order al op 'in productie' stond heeft de telefonische klantenservice mij geholpen door het boek te annuleren en mij het geld middels een vouchercode terug te geven.
    Top!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 15 november 2015
    Wat een goede en leuke persoonlijke service. Ik heb echt heel veel aan de mensen van de klantenservice gehad. Ze antwoorden altijd heel snel en op een leuke, persoonlijke manier. Zelfs in het weekend of 's avonds. Er was een probleempje met mijn XXL fotoboek, en dat is op zo'n goede manier opgelost, kon niet beter en ik ben super tevreden. Ook aan de telefoon, heel geduldig iedere keer weer die verbeterfuncties uitleggen. Er was niets teveel. Ook de communicatie toen er iets niet helemaal goed was met het album. Ik heb niet 1 keer hoeven aandringen over de oplossing, niet 1 keer een negatieve reactie gehoord of een ontkenning. Het is allemaal in goed overleg opgelost, en helemaal in mijn voordeel. Eindresultaat is een schitterend XXL album, helemaal naar wens. Snelle levering, 4 werkdagen. Wat kan ik nog meer zeggen? Aan mij hebben ze een klant voor het leven.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 11 oktober 2015
    Na uitvoerig telefonisch contact met deze klant, waarbij we al twijfel hadden over de bevindingen en de kwaliteit van de bron (alwaar we al bv. korreligheid zagen) is toch besloten dat we op onze kosten het album zouden terugnemen voor nader onderzoek door DTP en op de drukkerij. Tevens heeft de klant Webshop Keurmerk ingeschakeld, wiens oordeel we altijd volgen. Zowel op de drukkerij als bij DTP zijn geen afwijkingen gevonden die ons verwijtbaar zijn. Er zijn tevens om welk drukincident dan ook uit te sluiten nieuwe drukken gemaakt onder Fogra condities, deze drukken gaven hetzelfde beeld als het album. Derhalve zijn de bevindingen ongegrond verklaard, na dus serieus onderzoek. De klant is van te voren gemeld dat in dat geval we de verzend/verpakking en handlingskosten in rekening zouden brengen, te weten 20 euro in totaal. Dit bedrag hebben we uit coulance nog gehalveerd naar dus 10 euro. Webshop Keurmerk is het eens met deze beslissing.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 10 oktober 2015
    Hier een waarschuwing voor iedereen, koop nooit een fotoalbum bij Fotogoed BV!
    Kwaliteit is slecht en service is zelfs nog slechter. Ik heb mijn trouwfotoalbum teruggestuurd naar heel wat heen en weer gemail. Ze zouden het serieus onderzoeken en kunnen geen korreligheid vinden behalve wat in de bron aanwezig zou zijn. Ook zou de coating in orde zijn. Ik heb foto's van een professionele fotograaf aangeleverd gekregen. Ook heb ik al meerdere foto's laten afdrukken bij Webprint die veel beter van kwaliteit zijn. Voor mijn trouwalbum dacht ik bij de best beoordeelde online fotoshop een mooi trouwalbum te laten maken. Helaas heeft FotoGoed B.V. mijn fotoalbum nu nog en dwingen mij om 10,- euro over te maken voor bevindingen die ongegrond zijn verklaard, voordat ze het album terugsturen. Ik zit nu dus zonder fotoalbum + ik krijg mijn geld niet terug voor de slechte printkwaliteit die geleverd is!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 31 maart 2015
    Reactie op review Ron We zien hier twee bevindingen van Ron. We zullen starten met de eerste, de tekst was inderdaad verschoven wat een fout bleek te zijn die ons verwijtbaar is. We hebben aangeboden het album terug te nemen en alsnog te voorzien van een juiste cover. De vermeende te donkere kleur bleek na onderzoek door een DTP'er toch in de bron te zitten en daarmee ook logischerwijs in de afdruk. We hebben aangeboden om de albums terug te nemen en dit verder te onderzoeken (door te meten). Op voorgenoemde ontvingen we geen enkele reactie. Zes weken daarna ontvingen we het bericht dat 1 album die ondertussen in de Filipijnen was beland verkleefde pagina's had gekregen (voor de duidelijkheid dit album was wat dat betreft prima ontvangen en ook het andere exemplaar is nog prima in orde). Een dergelijke bevinding kan volgens onze drukkerij en daarna ook verder bevestigd door Kodak alleen maar ontstaan na (langdurige) blootstelling aan bovennormale temperaturen. In onze rijke geschiedenis is iets dergelijks nog maar 1x eerder voorgekomen, dit bij een klant die een album met ook hoogglans afwerking op een erg hete dag op de hoedenplank van de auto in de volle zon had laten liggen. Dit is overigens op coulante wijze opgelost. Ron is dit ook aangeboden. Kortom naar onze mening is dit het gevolg van oneigenlijk gebruik van ons product, waarbij we echter wel open staan voor een coulante regeling. Voorts hebben we ook aangeboden het album verder te willen onderzoeken om het 1 en ander ook officieel te kunnen (laten) vaststellen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 15 maart 2015
    2 boeken besteld. De duurste kwaliteit, glans, XL en platliggend. Samen ruim 300 euro. Beide boeken zijn dof van kleur en de afdruk is donker. Van 1 boek is de tekst op de cover weggevallen. Het andere boek is opgestuurd naar Azie. Het betrof een babyboek voor oma. Ik heb gebruik gemaakt van dezelfde doos als Fotogoed heeft gebruikt en per luchtpost verstuurd. Bij ontvangst van het boek zaten alle bladzijden aan elkaar geplakt, kraakte het papier en zaten de bladzijdes vol met witte stippen. Natuurlijk heb ik geklaagd bij Fotogoed. Drs (?) de Boer antwoordde mij dat dit defect komt doordat het boek aan een hogere temperatuur was blootgesteld als 50 graden Celcius. Zij sturen volgens hem zelf ook vele boeken naar Oeganda maar daar gebeurd nooit iets met het boek. (??) Blijkbaar is een fotoboek naar de Filipijnen sturen onmogelijk. Dit terwijl de temperatuur daar niet hoger is als in Oeganda. Ik moet maar bij TNT gaan klagen volgens de heer de Boer. Dat doe ik niet. Ik zal de zaak voorleggen aan de kantonrechter. Conclusie: boeken dof en donker. Tekst op cover weggevallen. 1 Boek helemaal vernield na doorgestuurd te hebben. Advies: geen gebruik maken van dit bedrijf.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 5 november 2014
    Ik heb de laatste jaren mijn albums met grote tevredenheid bij Fotogoed laten drukken. Ook nu weer van de laatste vakantie. De klantenservice werkt vlot en is uitstekend. Op mijn ideeën wordt zeer positief gereageerd.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 1 oktober 2014
    Officiele reactie Fotogoed

    Helaas heeft de klant aangegeven deze review anoniem te willen houden maar gezien ons maar 1 dergelijke bevinding bekend is en we haar reviews overal tegenkomen, gaan we ervan uit dat het dezelfde bevinding betreft. Zo niet vernemen we graag.
    Wij hebben deze klacht in behandeling genomen en het betreft hier een verloop van 2mm op een kaft van 20 bij 30 cm. Voorts heeft deze klant de fotokaders precies op de beoogde snijlijn geplaatst in haar ontwerp en geen rekening gehouden met de duidelijk aangeven mogelijke maximale afwijking van 2mm op de snijlijn van het binnenwerk (in de praktijk is er in dit album overigens 1mm afgeweken). Voorts is er melding gemaakt van een kleurafwijking van 1 foto in het gehele album, hier worden de bevindingen dus veranderd. Ondanks dat het hier dus ontwerpfouten van de klant betreft ondanks duidelijke aanwijzingen in de software en algemeen geldende marges niet zijn overschreden is Marloes een coulance regeling aangeboden. De klant heeft dus de duidelijk aangegeven specificaties niet in acht genomen en derhalve is er ons inziens niets door ons fout gedaan. Dit is ook zeer uitgebreid en in alle details naar deze klant gecommuniceerd.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 21 september 2014
    Achterlijk bedrijf, telefoon wordt zelden opgenomen. Fotoboek scheef bedrukt, kleuren veel doffer als bij concurrenten. Uitgebreid bewerkingsprogramma waarin je alles op de mm nauwkeurig recht kunt zetten. Vervolgens wordt alles scheef bedrukt en zeggen ze dat ze 2mm mogen afwijken volgens de regels! Compensatie korting op een nieuwe druk. Maar ze kunnen niet beloven dat dit recht is! Dit bedrijf krijgt gemiddeld veel sterren omdat ze zelf reageren op berichten en hierbij 5 sterren geven. Trap er niet in! Wij gaan weer gewoon voor de hema!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 31 augustus 2014
    In reactie op de review van Sandra;

    Ten eerste even de correctie dat het hier gaat om een Hardcover XXL liggend met Flatlay en Deluxe Glans. Inderdaad is het zo dat we alleen dit specifieke album met deze meer opties, op dit moment niet meer volgens onze kwaliteitsnorm kunnen produceren, het is nu dus ook niet meer te bestellen. Voor de lopende bestellingen hebben we de klanten een alternatief aangeboden, met restitutie van het verschil in prijs, een ophoging van dit bedrag met circa 20% als tegoed, dan wel de mogelijkheid om de gehele koop ongedaan te maken. Dit is Sandra ook uitvoerig uitgelegd en we hebben zelfs nog extra aandacht gegeven om het alternatief tijdig volgens haar op dat moment korte deadline te leveren. Kortom volgens ons behandeld via alle mogelijkheden die ons ter beschikking staan, na deze vervelende overmacht. Onze andere betrokken klanten hebben zonder uitzondering en voor zover ons bekend allemaal positief gereageerd op de geboden oplossingen. Jammer om te horen dat dit bij Sandra niet gelukt is en derhalve staan we open voor een tegoed in alle redelijkheid en billijkheid op een eventuele volgende bestelling van deze klant.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 29 augustus 2014
    Na onderzoek gekozen voor Fotogoed voor het afdrukken van ons trouwalbum.
    Helaas bleek het door ons bestelde album (maxi met glans en flatlay) niet leverbaar te zijn door technische mankementen. Erg jammer maar kan gebeuren. Helaas is dit niet goed opgepakt door de klantenservice. Wij zijn akkoord gegaan met het alternatief, (een goedkoper album), mede door tijdsdruk, maar de toonzetting tijdens de e-mails was niet klantvriendelijk, we moesten vooral begrip hebben voor het feit dat het voor hen ook niet fijn was en geld kostte (restitutie van het teveel betaalde bedrag) we hebben geen enkele vergoeding gehad (al is het maar in kortingsbonnen bij een volgende bestelling) voor het feit dat we een album hebben ontvangen die we niet in eerste instantie hebben uitgekozen.
    Ik heb verschillende keren moeten vragen of onze levertijd gehaald zou worden (ruim twee weken na het bestellen). Het geleverde album was kwalitatief goed, geen klachten daarover. Maar de communicatie heeft een enorm nare bijsmaak nagelaten.
    Erg jammer!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 19 juli 2014
    Bij deze de reactie van Fotogoed op de review van Bart.

    Per email is uitgebreid en tijdig gecommuniceerd.De order is na 8 werkdagen verzonden, langer dan normaal maar de reden is ook heel duidelijk aangegeven (productiefout waardoor alles opnieuw geproduceerd moest worden).
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 10 juni 2014
    Telefoon wordt niet opgenomen, ook na ruim meer dan 7 werkdagen nog niets ontvangen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 4 juni 2014
    Prachtige fotoboeken! Ik heb al meerdere MAXI fotoboeken A4 staand in Deluxe Mat laten afdrukken, zowel 80 pagina's als 160 pagina's. Dit zijn schitterende boeken, super kwaliteit! Familie en vrienden zijn ook erg onder de indruk van deze super mooie fotoboeken. Een echte aanrader!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 9 april 2014
    Bij deze de officiële reactie van Fotogoed:

    De bevinding van Dhr. Poot is ons bekend. Inderdaad is het zo dat in onze ogen niet te missen viel dat het een kalender van 2013 betrof, dit staat met grote niet te missen cijfers gemeld, vreemd genoeg is het voorblad van de kalender waar dus levensgroot 2013 staat wel verder ontworpen door de klant maar, heeft hij 2013 laten staan en zich klaarblijkelijk ook niet afgevraagd of dat wel in orde was. Voor de duidelijkheid, de klant ontwerpt zelf een kalender via onze fotosoftware, dhr. Poot heeft eerder besteld en had dus een verouderde versie van de software (2013 of eerder), de nieuwe bestanden worden verzorgt door een update, de welke door Dhr. Poot is geannuleerd. Evenwel hebben wij ondanks dat wij van mening zijn geen fout te hebben begaan, Dhr. Poot aangeboden om de kalender opnieuw te maken tegen een sterk gereduceerd en voor ons verliesgevend tarief. Dit is helaas geweigerd, waarmee Dhr. Poot geheel voorbij gaat aan zijn eigen verantwoording. Natuurlijk betreuren we dat we er niet uitkomen, maar zijn wel van mening dat we ons meer dan coulant in deze kwestie hebben opgesteld. Getuige ook het feit dat deze kritiek uniek in zijn soort is.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 13 maart 2014
    Ik heb in februari een jaarkalender besteld. Bij levering bleek deze van 2013 te zijn ipv 2014..........!!!!

    Fotogoed beantwoordt de klacht en de reclamatie met veel eigen-bult-dikke-schuld-argumenten.
    Ik had het zelf moeten zien dat het verkeerd is gegaan. Ik heb de kalender wel gecontroleerd maar alleen mijn bijdrage, niet of het het goede jaartal betrof. Ik kan er toch op vertrouwen dat zo iets essentieels niet mis mag/kan gaan. De spelfouten in het sjabloon en het juiste aantal dagen in een maand controleer ik toch ook niet???

    Als reden geven ze aan dat mijn computer bij het opstarten van het programma geen contact met internet zou hebben gemaakt.... Dit argument is natuurlijk niet te controleren (ik heb zelden storing) en als dit al een oorzaak zou kunnen zijn wordt hiervoor niet gewaarschuwd of door de software op enige wijze gecontroleerd. Als de bestelling de deur uitgaat vind er blijkbaar ook geen controle plaats.
    De software stond van vorig jaar op mijn computer. Gedurende het proces is er steeds contact met de server. Een juiste update en/of controle achteraf is er blijkbaar niet.

    Fotogoed geeft niet toe dat er een onvolkomenheid/fout in de bestelprocedure zit en wil de kosten maar gedeeltelijk vergoeden. De houding vind ik stuitend, klantonvriendelijk en arrogant.

    Zeer slechte service en een slecht product.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 1 augustus 2013
    Vorig jaar bij fotogoed voor het eerst besteld.
    3 albums dit jaar 2. Goed telefonsch te woord gestaan. Denken mee met de klant. Goede en snelle levering. Qualiteit van de albums uitstekend. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Fijn computerprogramma en zeer leuk om te doen.
    grt marieke
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 8 juli 2013
    Volle bak wat mij betreft. Prima zelfs uitstekende software, beetje wennen maar met die goede helpdesk en de extra handleiding gaat een wereld open aan mogelijkheden. Het fotoalbum zelf dan snel geleverd, en van uitmuntende kwaliteit zoals ik dus ook in Zoom had gelezen. Kortom geen praatjes maar gewoon een heel mooi en goed resultaat voor een hele nette prijs, ben al begonnen met de volgende.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 6 juli 2013
    In reactie op review Josie.
    Het betreft hier een bestelling van juni 2012, met deze klant is uitgebreid gecommuniceerd, inderdaad bleek er een vouw te zitten in 1 schutblad, waarvoor we natuurlijk onze verantwoording nemen en ook is aangeboden. Het album is door mevr. Josie opgemaakt en aangeboden als PDF, welke door meerdere experts is beoordeeld als ondermaats qua kwaliteit, de bron was van een dusdanige kwaliteit en niet aangeboden conform de bij de klant bekende aanleverspecificaties, dat een betere afdruk niet mogelijk was/is, is logisch, immers mooier dan de bron valt het niet te drukken. Hiermee gaat een vergelijk met een andere aanbieder ook niet op, bij Albelli is het immers niet aangeleverd als PDF, maar via de software, waar deze klant klaarblijkelijk wel beter mee uit de voeten kan. Er is uitgebreid gecommuniceerd met deze klant tot september 2012, waarbij ook voorgaande is medegedeeld en we waren in afwachting van een reactie om naar een oplossing te zoeken. Echter we vernamen niets tot juni 2013.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 6 juli 2013
    In reactie op review Jan Polet:
    Er is uitgebreid gecommuniceerd met Dhr Polet er zijn allerlei oplossingen aangeboden, maar Dhr Polet weigert hieraan mee te werken. In dit uitzonderlijke geval is zelfs aangeboden dat Dhr. Polet na terugzending van de order (op onze kosten) al zijn betaalde kosten teruggestort zou krijgen. Merkwaardig genoeg en naar onze mening veelzeggend gezien zijn reacties, is dit aanbod geweigerd! Kortom alle service is verleend er is een volledige terugbetaling voorgesteld, het gerenommeerde en door de Consumentenbond erkende Webshop Keurmerk heeft dit tot in detail bekeken en ook nog geprobeerd te bemiddelen. Zonder enig effect.
    Zonder verder in discussie te gaan op de in onze ogen onterechte laster, is het ons inziens onbegrijpelijk dat er geweigerd wordt de koop ongedaan te maken en na terugzending van de albums alle betaalde kosten terug te betalen.
    Directie FotoGoed BV
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 18 juni 2013
    Koop niets bij Fotogoed B.V. Daar krijg je spijt van.
    Ik heb dat helaas wel gedaan. Ik heb namelijk fotoboeken besteld als onderdeel van de cadeaus voor mijn ouders, die 50 jaar getrouwd zijn. Het verhaal is langer, maar ik kort het iets in. De eerste zending had op iedere pagina zwarte streepjes De achterkant was een beetje streperig, maar niet opvallend. Verder was iedere foto te geel. Foutje in het productieproces, kan gebeuren. Kosteloos opnieuw gemaakt.
    Bij de tweede zending waren de zwarte streepjes weg. De achterkant was ineens heel streperig en nog steeds was iedere foto te geel.
    Er lijkt bij Fotogoed geen kwaliteitscontrole te zijn en de klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Mijns inziens verliep de communicatie zeer onprofessioneel.
    Een review die ik heb geplaatst viel namelijk niet goed. Fotogoed wilde daardoor zelfs éénzijdig de overeenkomst ontbinden. Het zoeken naar een oplossing had volgens Fotogoed geen "nut" meer. Dat zegt toch iets over Fotogoed?
    Omdat ik er met Fotogoed niet uit kon komen heb ik een klacht ingediend bij Stichting Webshop Keurmerk. Deze stichting is er namelijk voor om dit soort problemen te helpen oplossen. De klant is tenslotte koning, toch? Niet dus.
    Het handelen van Fotogoed laat duidelijk te wensen over, maar Webshop Keurmerk hoor je er niet over.
    Ik moest foto's maken en opsturen naar Webshop Keurmerk. Webshop Keurmerk: "Ik heb de foto's bekeken die u mij heeft gestuurd en kan mij niet vinden in uw stelling dat de kaften streperig zijn, of de foto's te geel."
    Iedereen die de boeken heeft gezien zei iets over dat het toch wel wat geel was allemaal.
    Fotogoed was bereid om de inhoud van de tweede zending in de kaften van de eerste zending te plaatsen. Fotogoed erkende dus wel de streperigheid, Webshop Keurmerk niet.
    Fotogoed blijkt slechte kwaliteit te leveren. Webshop Keurmerk blijkt waardeloos te zijn. Op hulp van hun kant hoef je als consument niet te rekenen.
    Zeer teleurstellend allemaal.
    Blijf uit de buurt van Fotogoed en zorg dat je Webshop Keurmerk nooit nodig hebt.
    Fotogoed heeft geprobeerd me onder druk te zetten en door Webshop Keurmerk voel ik me in de steek gelaten.
    Deze hele situatie heeft veel tijd en energie gekost en een hoop verbazing en frustratie opgeleverd.
    Zo jammer dit.
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 10 juni 2013
    Rating = min 5! Naar aanleiding van goede verhalen op vergelijkingswebsites heb ik vorig jaar een album laten maken bij Fotogoed. De kwaliteit viel ontzettend tegen. Ook waren er kleine foutjes en slordigheden (vouwen). Correspondentie met het bedrijf leverde alleen maar ergernis op. Het is niet gelukt tot een bevredigende oplossing te komen. Bij Albelli kreeg ik wel een prachtig album (op basis van dezelfde bestanden). Heeft een heleboel geld en ellende gekost. Opgestuurde boek niet retour gekregen. Sterke afrader, fotogoed: NIET DOEN!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 17 april 2013
    Gezien ik een goedkoop album zocht met heel veel pagina's kwam ik bij Fotogoed terecht die met hun Budget Albums veruit de goedkoopste prijs per pagina hebben. Software gedownload, extra handleiding gekregen van de overigens uitstekende helpdesk en aan de slag. Gezien de prijs verwachte ik een minder album, maar dat overtrof werkelijk alle verwachtingen, het is subliem, alleen het duurdere Profotonet heeft dit wat overtroffen van de vele aanbieders die ik ken. Ongelooflijk zoveel kwaliteit voor een dergelijke prijs. Navraag bij de helpdesk gaf uitsluitsel, de prijs is zo laag omdat het start met 80 pagina's en ze daardoor meer marge aan de klant kunnen teruggeven. Nou prima mij gaan ze daar heel vaak terugzien!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 12 april 2013
    Ontzettend tevreden, fijn ontwerpprogramma, snelle reactie bij vragen (ook 's avonds en in het weekend). Ik heb al meerdere albums gemaakt bij verschillende aanbieders, maar via fotogoed absoluut het beste resultaat.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 24 februari 2013
    Via deze site heb ik Fotogoed ontdekt en na teleurstellende ervaringen met de nummer 1 en nummer 3, hun geprobeerd met ook nog eens de 3 halen twee betalen album actie. Mooie uitgebreide software, wel even wennen inderdaad, maar dan heb je ook wat. Service perfect, duidelijke en snelle antwoorden. De albums SUPER en beduidend beter dan ik dus gewend ben. Daarom voor mij de volle bak aan waardering, een aanrader zonder twijfel!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 2 februari 2013
    Mijn voorgangers hebben niets teveel vermeldt. Ik ben als 70 jarige voor het eerst na aanraden van mijn dochter begonnen met het maken van een digitaal fotoboek. Ik kon alle hulp krijgen die ik nodig had, zoveel dat ik op een gegeven moment dacht ze zullen me wel zat worden, maar niets is minder waar. Een uiterst geduldige Nicole, Meriam en als die er niet uitkwamen het hoofd van de klantenservice Eric, hebben deze digibeet kunnen helpen met al mijn vragen. Geweldig in 1 woord, het woord service bestaat nog!
    Dan na een klein weekje wachten viel het resultaat op de deurmat, een prachtig resultaat, zo mooi dat ik gewoon trots ben op mezelf. Een aanrader op alle fronten en leeftijdgenoten twijfel niet, we kunnen het ook, schroom niet bij dit bedrijf om hulp te vragen, u krijgt het en hoe!
    Ben al begonnen met de volgende uitdaging en ik hoef niet na te denken waar, natuurlijk weer bij Fotogoed.

    Met hartelijke groet,

    Joost
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 18 december 2012
    Goede software, met zeer veel mogelijkheden zoals ik ook geleerd heb op een cursus bij KISP, waarin men leert een album te maken. Niets voor niets het resultaat (30x30 album vlakkliggend) was voortreffelijk, binnen 5 dagen in huis en de paar vragen die ik had werden uitstekend beantwoord. Meer dan een aanrader en ik heb er echt al meer geprobeerd, dit is een winnaar op alle fronten. Heb nu net mijn drieluik kaarten voor de Nieuwjaarwens besteld...
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 30 november 2012
    Echt super, qua software (gebruikersvriendelijk en veel opties), qua service (snel en duidelijk antwoord), qua afdruk (beste druk die ik gezien heb van meerdere aanbieders) en qua prijs met de actie 3=2 zeer betaalbaar.. Kortom TOP!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 19 oktober 2012
    Mijn eerste fotoalbum bij Fotogoed. Heb bij andere al meer boeken gemaakt. Hele goed ervaring. Ik wilde graag een plat gedrukt album, wat eigenlijk alleen bij een andere versie kon. Toch hebben ze het voor mij geregeld opdat ik niet opnieuw behoefde te beginnen. Het was een album van 56 pagina's. Ook de foto's, waar ik eigenlijk over twijfelde of ze wel goed genoeg waren, kwamen er heel goed doorheen. De cover was door het extra gebeuren niet goed. Ik kon kiezen voor € 10,- korting op een volgend album of kosteloos terugsturen en een nieuwe cover. Dit was binnen 6 dagen voor elkaar! Zeer goede service!!! Enig minpunt: moeilijk telefonisch contact te krijgen, wel via de mail.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 30 augustus 2012
    Goede kwaliteit, prettige software en met een klein probleemgeval werd snel, zorgvuldig en klantvriendelijk omgegaan.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 22 mei 2012
    Toen wij veertig jaar getrouwd waren had ik voor onze 4 kinderen elk een album samengesteld van zeer oude foto's. Door omstandigheden waren deze albums te laat besteld dus konden ze op onze trouwdag niet aan de kinderen gegeven worden. Maar een telefoontje loste ons probleem snel op fotogoed bezorgde zonder extra kosten per koerier op tijd onze 4 albums. Deze koerier moest daarvoor ongeveer 200km rijden!!!
    Waar vind je nog zo'n service, geweldig wij waren hier heel erg blij mee. Fotogoed BV hartelijk dank.
    Foto:
     
    Service:
     
  • donderdag 26 april 2012
    Voor het eerst een aantal fotoboeken besteld en dat ging na een contact met extra spoed waar ik heel erg dankbaar voor was. Het maken van het album was ook super aangezien ik een pdf kon afleveren wat gelijk gedrukt kon worden. AANRADER!!!!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 17 maart 2012
    Ten eerste melden wij dat wij zeeeeeeeeeeer tevreden zijn over de kwaliteit en service van Fotogoed.nl Dit na 5 bestellingen wij snappen niet waar ene Rie het hier over heeft en dit deed ons besluiten te reageren. Het is bij ons zelfs een keer voorgekomen dat wij zelf een gigantische fout hadden gemnaakt (in het album per ongeluk een paar thumbs gebruikt ipv de originele foto's) toch maar even gebeld en de alleraardigste dame liet ons het album opnieuw maken tegen alleen de verzendkosten en een bijdrage voor het materiaal, dat noem ik nog eens service waar een hoop bedrijven nog wat van kunnen leren, dit tezamen met de goede kwaliteit en de zeer nette prijzen voor ons de onbetwiste nummer 1!
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 31 januari 2012
    Beste Rie,

    Wij betreuren het, dat u niet tevreden bent. Hetgeen u omschrijft past ook niet in onze kwaliteitsnorm. We vinden het jammer dat u geen contact hebt gezocht om dit te bespreken en zo de oorzaak te achterhalen. Graag zouden we alsnog met u in contact komen, mochten wij een fout gemaakt hebben gaan we dit 100% en kosteloos voor u oplossen.
    Foto:
     
    Service:
     
  • vrijdag 20 januari 2012
    Fotoboekje met spiraalband besteld. Helaas kloppen de afmetingen en snijranden in het programma niet met de werkelijkheid zodat nu mijn kaders niet goed staan. Ook de kleuren worden erg fel en licht: niet wat ik aangeleverd heb.....
    Niet tevreden dus. Een volgende bestelling weer gewoon bij Hema!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 15 januari 2012
    Via een collega vernomen van deze aanbieder. Gelijk gebruik gemaakt van hun actie, ze zijn al goedkoop maar nu met de actie nog goedkoper. Mooi software, zeer goede en ook professionele klantenservice en het resultaat werkelijk schitterend, zeker beter dan wat ik hier zo in de top 5 zie staan.
    Voor mij niets anders meer.
    Foto:
     
    Service:
     
  • dinsdag 3 januari 2012
    Een tijdje geleden heb ik een liggend spiraalfotoalbum besteld. Helaas klopte de volgorde niet, nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice kreeg ik binnen een week een nieuw exemplaar thuis gestuurd. Super gewoon!
    Foto:
     
    Service:
     
  • zaterdag 3 december 2011
    Ik was op zoek naar een vierkante foto-kalender en fotogoed was de enige die dit niet standaard formaat voor mij als maatwerk wilde maken. Super vriendelijk contact en alles is netjes afgeleverd. Ook was ik erg blij met de mogelijkheid van het aanleveren van een pdf. Zo kon ik lekker in mijn eigen programma werken :)
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 11 september 2011
    Voor de zomervakantiefotos het XXL hardcover boek besteld met als extra glanspagina's. Ik heb al veel meer fotoboeken besteld bij verschillende aanbieders, dus vergelijkingsmateriaal genoeg. Het boek van Fotogoed steekt zeker niet boven de middenmoot uit. Zo is er redelijk dun papier gebruikt. Het papier is niet strak; sommige pagina's zijn lelijk gebobbeld (komt wellicht door de grootte) en de pagina's kunnen niet plat ovengevouwen worden, omdat ze aan elkaar gelijmd zijn. Dat laatste is jammer, omdat dan de foto's niet goed te bekijken zijn. Als laatste heeft de software beperkte mogelijkheden. Zo kan er alleen maar recht toe recht aan foto's geplaatst worden. Ik heb betere softwaremodules gezien.
    Foto:
     
    Service:
     
  • woensdag 10 augustus 2011
    Dankzij deze site en de review van Marloes hier ook maar eens contact opgenomen met deze aanbieder. Ik wilde namelijk een album op superwit papier (het was een portfolio voor mijn werk als kunstenares) en extra dik (250grams) en dan ook nog eens afgewerkt met een kunstlederen kaft.. Nou dat kon voor echt een kleine meerprijs hebben ze het voor me gemaakt en wat een fantastische kwaliteit ook nog eens. Ongekend een bedrijf waar je nog als klant is koning behandeld wordt, voor een mooie prijs (goedkoop zelfs) en uitstekende kwaliteit. Jammer dat ik ze niet veel eerder ontdekt heb, had me een hoop frustratie en teleurstelling kunnen besparen.
    Extra TIP je kan bij Fotogoed ook PDFen aanleveren zodat je lekker gewoon in Adobe je design kan maken.
    Foto:
     
    Service:
     
  • zondag 17 juli 2011
    Ik zocht een aanbieder waar ik mijn afstudeer scriptie kon maken voor het grafisch lyceum. Fotogoed gevonden met overal goede reviews, en het voordeel dat ze geen barcodes etc. plaatsen. Ik wilde een speciaal boek met dus uitzonderlijke wensen (softcover met 300 pagina's met glans, 29x36 etc). Ze hebben het voor me gemaakt tegen een kleine meerprijs (ik was ook bij een drukkerij om de hoek geweest en moest daar het 5 dubbele betalen!). Service perfect, afdrukkwaliteit superieur ook volgens mijn docenten) en ook nog eens voor een lage prijs.. Ik heb de volgende 20 exemplaren van deze portfolio al in bestelling.. Echt een supertip, een bedrijf waar je als persoon nog telt!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 13 juni 2011
    Gezien hun actie van 2de album gratis en het feit dat ze al de goedkoopste waren, 2 jaaralbums besteld van 30x36 cm met glans afwerking. Nou dit keer was nu eens goedkoop geen duurkoop. In 1 woord subliem, de software met ongekend veel opties (wel even in Expert stand zetten), de zeer aardige meneer van de klantendienst, en dan na 5 dagen het nette doosje op de mat.. spannend als altijd schoten zowat de tranen in mij ogen, wat mooi en wat een kwaliteit, mijn buurvrouw die net een album had van Hema was kei jaloers en gaat hem zelfs laten overmaken. Ik heb eindelijk mijn aanbieder gevonden. Supertip, twijfel maar niet!
    Foto:
     
    Service:
     
  • maandag 18 april 2011
    We hebben ons trouwalbum laten maken bij Fotogoed (XXL hardcover met Deluxe Glans). Prima en uitgebreide software, de klantenservice is subliem, wij hadden veel eisen voor dit boek voor het hele leven en elke keer was de geduldige en deskundige hulp perfect. Het eindresultaat was perfect na een week viel het prachtige album op de mat, werkelijk schitterend, perfect zelfs beter dan we verwacht hadden, voor ons geen ander meer! Vandaar ook een 10 op de 10 beoordeling.
    Foto:
     
    Service:
     
  • Laat jouw ervaring achter!
Terug naar het overzicht van de aanbieders




Top aanbieding



20% korting op alle fotoalbums

Maak een schitterend fotoalbums en profiteer van 20% korting (min bestelling 50 euro) bij Albelli. Eindelijk eens tijd om alle losse foto\\\'s netjes samen in een fotoalbum te plaatsen. Gebruik voor deze actie de kortingscode: FOTOBOEKFV.